تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/10/05_13:54

مذاکره تلفنی


مذاکره تلفنی

کمی پس از اختراع تلفن  توسط الکساندر گراهام  فروش تلفنی و بازاریابی محصولات با استفاده از تلفن آغاز شد از جمله نخستین شرکت هایی که به سراغ  بازاریابی تلفنی آمدند   شرکتهای خدمات مالی و عرضه‌کنندگان فولاد در سال 1903 بودند . امروز مذاکره تلفنی بخش بسیار مهم و گسترده ای از مذاکرات روزمره ی ما را تشکیل می دهد و  با توجه به ابزار های نوین ارتباطی همچنان حجم قابل‌توجهی از فروش و بازاریابی را در سطح جهان در برمیگیرد.در یک نگاه موشکافانه مذاکره تلفنی  شامل فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی میباشد .که در این مقاله به صورت خلاصه  به توضیح ان میپردازیم .

تبلیغات در مترو

فروش تلفنی  یا  بازاریابی تلفنی  ؟
 

 فروش تلفنی ، صرفاً برای اطلاع رسانی و فروش محصولات می باشد اما بازاریابی تلفنی می‌تواند برای نظرسنجی از مشتریان، ارزیابی بازارهای بالقوه، ‌ مدیریت ارتباط با مشتری و ...... نیز به‌کار گرفته شود.

به‌طور کلی بازاریابی تلفنی در دو حوزه  B2B  B2C ,  انجام می پذیرد .برخلاف افراد معمولی، کسب و کارها نسبت به فروش تلفنی پاسخ مثبت‌تری از خود نشان می‌دهند و هنگامی که محصول یا خدماتی مرتبط با کارشان به آنها پیشنهاد شود، در صورت مناسب بودن شرایط به خرید آن تمایل بیشتری دارند. تبلیغات تلفنی در حوزه B2B در صورت موفقیت می‌تواند موجب ایجاد یک ارتباط دو سویه شود به گونه‌ای کسب و کارها برای ثبت سفارش‌های بعدی خود با شما تماس گیرند.همچنین در کسب و کارهای جدید بازاریابی تلفنی به منظور ارائه پیشنهاد یا قرار ملاقات استفاده می‌شود. هر چند این کار در ابتدای راه کمی سخت به نظر می‌رسد و جلب اعتماد کسب و کارهای بزرگ برای شرکت‌های نوپا دشوار است.

 

 :  B2B  " معاملات تجاری بین دو شرکت

 : B2C "معاملات تجاری بین شرکت  یا کسب و کارهایی که محصولات یا خدمات خود را به‌طور مستقیم به مشتریان  میفروشند "

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66