روش‌های خلق یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار - بخش دوم تاریخ ثبت : 1398/07/17_11:39

روش‌های خلق یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار - بخش دوم


روش‌های خلق یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار - بخش دوم

در بخش نخست روش‌های خلق یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار ، به معرفی تگ‌لاین و اسلوگان پرداختیم و از زبان 4 نفر، تکنیک‌هایی برای خلق یک تگ‌لاین مناسب و تاثیرگذار آموختیم. با 6 تکنیک دیگر در بخش دوم تکنیک‌های خلق شعار تبلیغاتی تاثیرگذار همراه باشید.

5) صادق باشید:

Raoul Davis، از گروه صنعتی Ascendant:

«مطمئن شوید که تگ‌لاین‌تان یک تصویر کلی را از شرکت و خدمات‌تان ارائه می‌دهد. البته با رعایت این نکته که فعالیت‌های برندسازی در صورتی موفق خواهند بود که همه چیز براساس بیان حقایق و صداقت باشند!
سعی نکنید به دروغ دلبری کنید! عشق و علاقه مشتری به یک خدمات و یا یک برند، در پی صداقت آن برند با مشتریانش به دست می‌آید.

اگر شرکت ابزار آلات لوله کشی دارید، شعار تبلیغاتی «آرام و زیبا» می‌تواند برای شما و برندتان مرگ محسوب شود؛ چرا که شیرآلات هرگز نباید چنین احساسی را منتقل کنند، و نمی‌کنند!»

6) بامزه هم می‌توانید باشید!

Danny Boice از Speek:
«از به کارگیری کلمات بامزه یا کمی غیر معمول خجالت نکشید! شما می‌خواهید که فقط در چند کلمه، برندتان را معرفی کنید! محصول شما چه چیزی را در زندگی مردم تغییر می‌دهد؟ هر طور که دوست دارید، با مخاطب ارتباط برقرار کنید و به او بفهمانید که چه هستید؟ که هستید؟ برای چه به نزد او آمده‌اید؟»

7) به دوباره خوانی نیاز نداشته باشد:

Logan Lenz از Endagon:

«یک شعار تبلیغاتی مناسب نیاز به بازخوانی نخواهد داشت! بار اولی که مخاطب با آن مواجهه می‌شود، مفهومش را درک می‌کند و می‌فهمد که با چه چیزی قرار است رو در رو شود. از جملات کنایه‌آمیز و استعاره‌ها بپرهیزید. شما قرار نیست نوبل ادبیات دریافت کنید؛ مخاطبان‌تان هم قرار نیست با خواندن شعار تبلیغاتی شما، فرهیخته شوند.»

8) کوتاه و ساده:

Adam DeGraide از Astonish:

«تگ‌لاین باید قوی و پرمحتوا باشد، اما کوتاه! کلمات کلی می‌توانند کمکتان کنند. سعی کنید جمله‌ای کوتاه اما سنگین طراحی کنید. بطور مثال «دوست» یک تعریف با مفاهیم بسیار و گسترده می‌باشد.

«ما دوست شما هستیم»: این جمله شامل حس پشتیبانی، خوشحالی، اعتماد، همکاری و… می‌باشد؛ تنها با استفاده از سه کلمه!»

9) مخاطب را سرگرم نکنید!

Abby Ross از ThinkCERCA:

«تگ‌لاین قرار است برندتان را معرفی کند و با یک جمله کوتاه، به نحوی در مورد شما توضیح بدهد؛ اما قرار نیست در مورد تعداد کارمندان، سال تاسیس، حقوق دریافتی کارکنان و… توضیح دهد!!

لازم نیست تگ لاینتان زیباترین و دل‌انگیزترین باشد، لازم نیست حتما با آهنگ و ملودی باشد، لازم نیست که حتما مانند یکی از اشعار گوته یا شکسپیر، به گونه‌ای پرمعنی باشد که همه خشکشان بزند! هدف تگ‌لاین معرفی شماست، نه سرگرم کردن مخاطبان‌تان!»

10) با یک سناریو پیش بروید:

Rameet Chawla از Fueled:

«سعی کنید با یک روند فکری جلو بروید و هر از چندگاهی اگر لازم باشد، تگ‌لاین‌تان را آپدیت کنید! شما و شرکت‌تان هدف مشخص و واحدی دارید و برای دستیابی به آن تلاش می‌کنید و راستای شما، راستای رسیدن به این اهداف است. این موضوع را حتی مشتریان شما نیز متوجه می شوند، و تاثیر مثبتی بر آن ها دارد.»

 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .



کلمه کلیدی :

روش‌های خلق یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار - بخش دوم

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66