تبلیغات تاریخ ثبت : 1397/10/15_11:10

دنیای تبلیغات


Advertising Production Process

تبلیغات اساسا به منظور افزایش فروش ساخته می شود. در تبلیغات تصاویر با مفاهیم تلفیق شده تا با آگاهی بخشیدن درباره محصولات یا خدمات بر مخاطب تاثیر بگذارد و در نتیجه میزان فروش افزایش یابد.

نکته کلیدی در امر تبلیغات شناسایی جامعه هدف و تشخیص محرک های خرید می باشد. در واقع پیش از اجرای یک تبلیغ مخاطب مورد نظر شناسایی شده و راهکار مناسب برای اثرگذاری بر جامعه هدف تعیین می گردد. گروه سنی، سطح تحصیلات، طبقه اجتماعی و …. از مواردی است که مخاطب تبلیغات را از یکدیگر متمایز می کند.

 

شناسایی دلایل محرک برای خرید

در شناسایی اهرم های محرک خرید بایستی در تبلیغات به ویژگی های خاص محصول یا خدمات اشاره شود. به طور مثال در تبلیغ شامپو کلیر مهمترین ویژگی نمایش داده شده در تبلیغ ضدشوره بودن محصول می باشد که این موضوع برای آقایان اهمیت خاصی دارد خصوصا اینکه از طریق یک فوق ستاره دنیای فوتبال و به طور اغراق شده نمایش داده شود.

ابزارهای تبلیغات

نکته کلیدی دیگر در امر تبلیغات انتخاب رسانه مناسب است. امروزه ابزارهای گوناگونی برای معرفی محصولات یا خدمات وجود دارند.

تلویزیون، رادیو، نشریات، بیلبورد و فضای مجازی و …. دنیای گسترده ای را در پیش روی ما قرار داده اند و انتخاب ابزار کاربردی نقش کلیدی را در اثرگذاری تبلیغات ایفا می کند.

البته بودجه تعیین شده، زمانبندی و هر گونه مساله خاصی که مربوط به آن محصول یا خدمات می باشد بر کیفیت تبلیغات و اثرگذاری آن رابطه مستقیم دارد.

سادگی یا شفافیت پیام تبلیغاتی

سادگی یا شفافیت پیام تبلیغاتی یکی از مهمترین ویژگی های است که یک تبلیغ را ماندگار می سازد. به طور مثال کمپانی مک دونالد با شعار تبلیغاتی: “من عاشقشم” در نهایت سادگی و ایجاز اثرگذاری فوق العاده روی مخاطبان خود داشته است. البته همه ما می دانیم که غذاهای مک دونالد سالم نیستند اما سالم بودن ویژگی نیست که مد نظر این کمپانی باشد بلکه طعم و مزه فوق العاده آن است که مردم را عاشق خودش می کند.

 

خلاقیت در تبلیغات

آنچه که تبلیغات را از یک پیام خبری متمایز می سازد خلاقیت است. در واقع در یک تبلیغ فارغ از اینکه از چه طریق یا رسانه ای منتشر می شود راهکار خلاقلانه ای است که اتخاذ می شود.

به طور مثال در تبلیغات بیلبورد صنایع شیر آناندو با توجه اینکه کودکان در دنیای فانتزی زندگی می کنند تصویر کودکی را نمایش می دهد که با قدرت فوق العاده می تواند ساختمانی را جابجا می کند. مثال جالب دیگر تبلیغ تیغ بیک می باشد که برای نشان دادن کیفیت فوق العاده آن ماکت تیغ شبیه یک دستگاه چمن زنی روی سطح چمن طراحی شد که به نوعی بیانگر تلفیق خلاقیت و اغراق در تبلیغات می باشد.

تبلیغات در مترو

در نهایت دنیای تبلیغات فرصتی است تا از طریق راهکار خلاقانه پیام تبلیغاتی به مخاطبان منتقل شود و با مانور ویژگی های خاص محصول یا خدمات که در تبلیغ نهفته می باشد اثرگذاری بر مشتریان افزایش یافته و در نتیجه میزان فروش افزایش می یابد.

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه 
تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت 
تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با 
تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66