نکاتی راجب تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1399/09/02_14:24

نکاتی درباره تبلیغات در مترو


نکاتی راجب تبلیغات در مترو

میتوانید قبل از خواندن این مقاله، در مقاله چگونه در مترو تبلیغات داشته باشیم راجب تبلیغات در مترو بیشترر بدانید.

انتخاب مسیر صحیح در تبلیغات


تصمیم‌گیری در مورد اینکه تبلیغات در کجای  یک سیستم مترو باشد  می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله ترافیک افراد پیاده و مکان داخل شهر بستگی داشته باشد. اگر هدف کمپین تبلیغاتی شما داشتن بیشترین بازدید از تبلیغات شماست , تمرکز بر شلوغ‌ترین خطوط مترو و ایستگاه‌ها برای تبلیغات شما ممکن است بهترین راه باشد . اگر هدف شما این است که افراد را به کسب‌وکار خود هدایت کنید , تبلیغات در نزدیک‌ترین ایستگاه به محل کسب و کار شما, یا در داخل قطار می‌تواند مفید واقع شود .
صرف‌نظر از اینکه چه فاکتورهایی را تبلیغ می‌کنید , مهم است که هنگام بررسی گزینه های خود عوامل خارجی را در نظر بگیرید . اطمینان داشتن از استراتژی تبلیغات در مترو و نحوه انجام آن میتواند به تبلیغات شما کمک کند تا بهترین نتیجه و عملکرد را از تبلیغات خود بگیرید .


مترو بیشتر از فقط قطارها است


تبلیغات در مترو نه تنها باید شامل تبلیغات در داخل قطارها باشد بلکه باید از مزایای تبلیغات در ایستگاه‌های مترو نیز استفاده کرد . به خصوص اگر هدف کمپین شما آگاهی از برند (برندسازی) باشد , قرار دادن تبلیغات در ایستگاه‌های واقعی ممکن است بیشتر از قرار دادن تبلیغ در تنها در یک خط مترو بازدید داشته باشد زیرا اکثر اوقات قطار ها از یک ایستگاه میگذرند و بازدید کنندگان تبلیغات شما را در ایستگاه میبینند. شما چند گزینه برای تبلیغات در مترو دارید , از جمله :


تبلیغات داخلی قطار - این شامل پوسترهایی است که می‌توانند در پنل های کنار قطار نمایش داده بشود . همچنین تابلوهای مسافران در نزدیکی سقف قطار وجود دارند که برای مسافران نشسته عالی هستند تا به آن‌ها نگاه کنند تا از نگاه کردن به افراد داخل اجتناب کنند .


قطارها - برای قطارها که در بالای زمین و هم از طریق تونل‌ها حرکت می‌کنند ,شما میتوانید از تبلیغات خارجی یعنی نصب تبلیغات خود بر روی پوسته قطار ها استفاده کیند. این موضوع پوشش تبلیغات شما را نه تنها کسانی که سوار قطار می‌شوند , بلکه همه افراد پیاده و خودروهایی که قطار از بالای زمین عبور می‌کند , گسترش می‌دهد .


ایستگاه‌های قطار - نقاط زیادی در یک ایستگاه قطار وجود دارد که تبلیغ کنندگان می‌توانند به حجم بالایی از نما برسند .پوسترهای ایستا , بنرهای دیجیتال , و گزینه‌های بیشتر در داخل یک ایستگاه هستند که به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را در طول یک مسیر کلی , از ایستگاه تا ایستگاه , گسترش دهید. ایستگاه‌های قطار اغلب مناطق پر ترافیک و مکانی عالی برای دیدن تبلیغ شما هستند .

با این همه انتخاب‌های ممکن برای انتخاب استراتژی برای تبلیغات در لازم باشد که از تجربه یک شرکت برای کمک به ایجاد بهترین تبلیغات همگانی برای کسب‌وکار خود استفاده کنید .

ما در شرکت آسانگار در تلاشیم تا بهرین نوع تبلیغات و استراتژی تبلیغاتی را برای شما در نظر بگیریم تا شما بهریتن بازده از تبلیغات در مترو خود، بخوصوص در مترو تهران و مترو کرج داشته باشید.

 



کلمه کلیدی :

مترو تبلیغات در مترو

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66