تبلیغات در مترو تهران تاریخ ثبت : 1399/08/28_16:54

چگونه تبلیغات در مترو داشته باشیم؟


تبلیغات در مترو

مترو ها مکان‌های شلوغی هستند . افرادی که دائما ً از این ایستگاه‌ به آن ایستگاه حرکت میکنند و سوار و خارج از قطار ها میشوند. این باعث میشود که  تبلیغ کنندگان یکسری مخاطب بزرگ و به دنبال سرگرمی داشته باشند . اگرچه معمولا مترو توسط افراد پر شده‌است , در این محیط خاص مسافران مترو معمولا ً بیشتر به دنبال تبلیغات و سرگرمی برای طول مدت سفر خود هستند . در نتیجه , تمام فعالیت‌های مترو مواجه با کمپین های تبلیغاتی بزرگی هستند هستند .

 

چرا مترو بینندگان خوبی ایجاد می‌کند ؟
مسافران مترو اغلب اسوار مترو میشوند چون به خرید نیاز دارند یا می‌خواهند به خرید بروند . این باعث می‌شود که بینندگان تبلیغ آماده خرید باشند ،که این زمان بسیار مهمی برای تاثیرگذاری تبلیغ است. شاید آن‌ها تبلیغ شما را ببینند و به طور ناگهانی یک بازدید از کسب‌وکار شما را به برنامه خرید خود اضافه کنند .

 

برای آن دسته از سواران مترو که برای آنها اون روز یک روز تفریحی و خرید نیست , اما به خاطر تکرار آگهی شما , مخاطبان ایده‌آلی هستند . مسافران هر روز از همان مسیر مترو می‌گذرند و احتمالا ً حتی سوار همان قطار می‌شوند . این کار باعث میشود تا آنها هر روز آگهی شما را ببینند و بازدید بیشتر می‌تواند اثربخشی آگهی شما را در طول زمان افزایش دهند .

 

مزایای تبلیغات در مترو
تبلیغات مترو یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای کسب و کارها ارائه می‌دهد، میتونید تو مقاله تبلیغات در مترو کمترین هزینه بیشترین سود راجب هزینه های تبلیغات اشنا بشید، که به دنبال اجرای کمپین ‌های آگاه‌سازی هستند . با توجه به ماهیت جمعیت مترو ، تبلیغات در سیستم مترو به افراد داخل مترو شانس این را می‌دهد که برند شما را بارها و بارها ببیند و بشناسند  در حالی که آن‌ها منتظر قطار و سوار شدن به مقصد خود هستند . این سطح بالا از جلب توجه حتی می‌تواند توسط شما کنترل شود که براساس میزان تبلیغاتی که شما انتخاب کرده‌اید تا در داخل مترو داشته باشید انجام میشود. توانایی اشباع کردن یک مکان با تبلیغات شما به طور کامل ممکن است که با خرید تمام فضای تبلیغاتی موجود یک ایستگاه مترو یا قطار انجام میشود امکان پذیر است. این اتفاق در چشم می‌تواند به شما کمک کند جلو و اطراف چشم و ذهن مصرف کنندگان بمانید در حالیکه آن‌ها در مسیر انجام خریده‌ خود هستند .

فهمیدن مقدار فضای تبلیغاتی لازم در یک سیستم مترو می‌تواند یکمی گیج کننده باشد. کار با یک شرکت تبلیغاتی دارای سابقه در تبلیغات محیطی و تبلیغات در مترو میتواند بسیار مفید باشد.



کلمه کلیدی :

مترو تبلیغات

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66