تبلیغات در متروی تهران تاریخ ثبت : 1400/10/15_11:52

بیلبوردی زیر زمینی که تمام شهر آن را می بینند


چگونه تبلیغ ما در مترو دیده می شود ؟

اگر به نقشه مترو تهران نگاهی کرده باشید، متوجه گستردگی خطوط مترو از شرق تا غرب و اش شمال تا جنوب تهران شده اید . این گستردگی در درجه اول، سبب تسهیل رفت و آمد های درون شهری شهروندان تهرانی شده و در درجه دوم، فضای مناسبی را برای تبلیغات به وجود می آورد. مترو، با نرخ بالای ورود و خروج مسافر، بستری را برای ارائه تبلیغات موثر و پر بازدید فراهم کرده است که نه تنها هزینه بالایی برای برند ها ندارد بلکه با داشتن نرخ بالای مشاهده CPM تمام هزینه های تبلیغات را به طور مفید تبدیل به مشاهده می کند .  

 از خستگی مسافران مترو به نفع تبلیغات استفاده کنید!

بر اساس آمار شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، تهران با دارا بودن بیش از 140 ایستگاه روزانه بیش از 2 میلیون مسافر را جابه جا می کند که این آمار نشان دهنده این است که مترو،  یک بیلبورد بزرگ تبلیغاتی است که از کلیه نقاط شهر تهران قابل مشاهده است . این بیلبورد نه یکبار بلکه بیش از چندین هزار بار طی یک روز توسط مخاطبان دیده می شود و این یک مزیت برای آن محسوب می شود. البته تبلیغات در مترو دارای معایبی هم    می باشد . همانطور که می دانید مترو یک وسیله حمل و نقل عمومی بوده و اکثر مسافرین آن اقشار متوسط و متوسط به پایین جامعه محسوب می شوند که از مترو برای رفت و آمد بین محل کار و زندگی خود استفاده می کنند . خستگی مخاطبان،  مشغول بودن با گوشی در داخل قطار،  فضای شلوغ داخل مترو، اضطراب سرقت و .... از عواملی هستند که در برخی از ساعات روز می توانند نرخ مشاهده و اثرگذاری تبلیغات را پایین بیاورند. اما در مقابل این نقطه ضعف، تبلیغات مترو با درگیر کردن متناوب مخاطبان یک آگاهی لحظهای از برند در ذهن آن ها ایجاد می کند و این آگاهی لحظه ای به مرور تبدیل به یک اگاهی دائمی می شود .

مترو ، فروشگاه برند شما !

شما تبلیغ یک نوشیدنی را در لحظه ورود به مترو می بینید . شاید در خودآگاه خودتان به اینکه من به این تبلیغ توجه کردم فکر نکنید اما ناخودآگاه شما درگیر شده و با دیدن یک تبلیغ دیگر این آگاهی تبدیل به یک خودآگاهی می شود . در مواقع مورد نیاز به نوشیدنی و جستجو در فضای وب/، در حالیکه بین محصولات مختلف جستجو می کنید، مغز فورا سیگنالی را به چشمان شما ارسال می کند که شما این برند و این نوشیدنی را در یک نقطه پیش از این دیده اید . این روند باعث خواهد شد که شما به خرید آن محصول علاقه بیشتری داشته باشید و حتی سفارش خرید ان را هم بدهید . این یعنی مترو به عنوان یک فروشگاه بزرگ عمل کرده و  محصول شما را به صورت آگاهی به مشتریان شما فروخته است .

بنابراین می توان با توسعه علمی و فنی تبلیغات و طراحی های اصولی و روانشاناسانه شدت و احتمال ریسک از دست دادن مشاهده را کاهش داد و تبدیل به یک نقطه قوت کرد.

ما در آسانگار با تحلیل رفتار مخاطبان در ایستگاه های مختلف ، بهترین موقعیت ( زمانی و مکانی ) را برای ارائه تبلیغات برند شما پیشنهاد و در افزایش سرمایه به کسب و کار شما کمک می کنیم .

 

 

 



کلمه کلیدی :

تست تبلیغات در مترو

نام نویسنده :آسانگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66