تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/02/14_11:22

هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری


 هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری :

امروزه، همه سازمان های تجاری برای آن که قادر باشند در مواجه با سلیقه های گوناگون مشتریان و محیط رقابتی بازار، پایدار بمانند و در نهایت به مدیریت ارتباط موثر با مشتری دست یابند، نیاز به تجزیه و تحلیل مشتریان دارند. برای این منظور، باید مدیریت ارتباط با مشتری را با استفاده از فناوری های مدرن که هوش تجاری نامیده می شود، بروز رسانی نمایند.

تبلیغات در مترو

هوش تجاری وظایف گردآوری پردازش و تحلیل حجم وسیعی از سیستم داخلی و منابع خارجی را پوشش می دهد و این امر ممکن است، زیرا هوش تجاری از ابزارهای پیشرفته تحلیل و پیش بینی سریع ا ستفاده می کند که به یک سازمان کمک می کند تا برای دستیابی به مقاصد خود تصمیماتی به هنگام و عاجل اتخاذ کند .

هدف ا صلی هوش تجاری این است که به سازمان کمک کند تا عملکرد خود را بهبود بخشیده و مزیت رقابتی خود را در بازار ارتقاء دهد. مدیریت دانش و هوش تجاری در هر سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما این مهم در سازمان های دانش محور که فلسفه وجودی آن ها تولید و انتشار دانش است از اهمیت بیشتر برخوردار می باشند .

امروزه بدلیل تشدید فضای رقابتی، کشورها و نیز بنگاه ها در تصمیم گیری و اتخاذ ا ستراتژی رقابتی خود، نه تنها به منابع محدود درونی سامانی و یا اطلاعات تصادفی کسب شده از فضای پیرامون اکتفا نمی کنند و در حقیقت داشتن اطلاعات صحیح، تاثیرگذار و به روز از فضای اطراف یکی از ابزارهای قدرت در سطح ملی و بنگاهی محسوب می شود .

از این رو سازمان ها تلاش می کنند به بهترین منابع اطلاعاتی در محیط کسب و کار فعالیت خود دست یابند و از آن ها بطور موثر در برنامه ریزی راهبردی خود بهره گیرند.

هوش تجاری (Business Intelligence) شامل ابزارها، تکنولوژی ها و فرایندهای تبدیل داده ها به اطلاعات و تبدیل اطلاعات به دانش مورد نیاز برای بهینه سازی تصمیم گیری در سازمان است .

تبلیغات در مترو

امروزه با اطمینان کامل می توان ادعا کرد که استفاده از راه حل هوش تجاری می تواند قدرت رقابت پذیری یک سازمان را افزایش دهد و آن را از دیگر سازمان ها متمایز نماید.

این راه حل این امکان را به سازمان ها می دهد تا با به کارگیری اطلاعات موجود از مزایای رقابتی و پیشرو بودن بهره برداری نمایند و درک بهتر تقاضاها و نیازمندی های مشتریان و مدیریت ارتباط با آنان را میسر می سازند. 

تبلیغات در مترو

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66