زیباترین مترو  های دنیا تاریخ ثبت : 1399/11/05_13:48

زیباترین ایستگاه های مترو دنیا


زیبا ترین مترو های دنیا

مترو مسکو

ایستگاه های مترو مسکو پایتخت روسیه سالهاست که در بین زیباترین ایستگاه های مترو دنیا میدرخشند. مترو شهر مسکو دارای 200 ایستگاه است و قطار شهری این شهر بیشتر از سیصد و سی کیلومتر طول دارد و مثل متروی لندن جزو قدیمی ترین مترو های دنیا حساب میشود. شهرت اصلی مترو مسکو به دلیل زمان بندی خوب حرکت قطار نیست بلکه معماری و طراحی ایستگاه های این شهر شما رو به فستیوالی از طراحی ها و معماری های نوین میبرد. در ایستگاه ها و مترو های این شهر طراحی ها و معماری های زیبایی شمارو مجذوب خود میکنند و هر ایستگاه با طراحی خاص خود را نشان میدهد.

مترو مسکومترو مسکو زیباترین مترو دنیا

 

 

 مترو استکهلم

از یکی از جالب ترین ایستگاه های مترو دنیا میتوان به ایستگاه های مترو استکهلم پایتخت سوئد اشاره کرد، مترو استکهلم یکی از ارزان ترین وسیله های حمل و نقل در این شهر گران است، اگر چه ایستگاه هایش زیبایی و ابهت ایستگاه های مسکو را ندارند اما با این حال طراحی های خاص و جالب انها شما را جذب خود میکنند.

شکوه و زیبایی ناب در اعماق جزیره استکهلم، بخشی از فرصت‌های گردشگری سوئد گرد‌ها را تشکیل می‌دهد. ایستگاه‌های قطار زیر زمینی استکهلم، ۹۰ ایستگاه داشته و ۱۰۰ کیلومتر طول دارد. طراحی مترو استکهلم، بخشی از ایده پردازی سوئدی‌ها را به نمایش می‌گذارد. در این ایستگاه ها، که هر یک با رنگ و طرحی بدیع، دیزاین شده است، گالری مملو از مجسمه، نقاشی و موزاییک و چیدمان را شاهد هستیم.

مترو استکهلم

زیباترین مترو های جهان

                                                                 

هلند یکی از زیباترین کشور های جهان و گل اروپا، همواره در زمینه معماری و زیبایی شهری بسیار هنرمندانه کار کرده و از هنرمندان بسیاری در این زمینه کمک گرفته.  مترو شهر ویلمپناپلین یکی از زیباترین و خاص ترین مترو و ایستگاه مترو را داراست که در عمق شانزده متری زمین واقع شده است.  

فضایی جذاب و تماشایی داشته و هیچ ستونی در این فضا مشاهده نمی‌شود. سازه تونل، بسیار محکم بوده و سکوی شیب دار دارد. فضای لوکس و تجهیزات مدرن، این ایستگاه را در میان ایستگاه‌های مترو جهان، خیلی خاص کرده است.

اقتصاد اول اروپا، غول صنعت و فناوری این قاره، در حوزه حمل و نقل زیر زمینی، یکی از بهترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود. مترو مونیخ که در دهه هشتاد قرن بیستم میلادی افتتاح شد، اکنون حدود ۱۰۰ ایستگاه دارد و طراحی ایستگاه ها، به صورت خلاقانه و جذاب انجام شده است. بیش از یک صد کیلومتر، قطار شهری مونیخ طول داشته و روزانه یک میلیون و اندی مسافر را جابجا می‌کند.

مترو هلند یکی از زیباترین مترو های دنیا



کلمه کلیدی :

مترو تهران کرج

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66