تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1400/06/06_13:55

انواع تبلیغات در مترو


در مقاله‌های پیشین در مورد تبلیغات مترو و تأثیر آن روی گسترش کسب‌وکار مارکترها صحبت کردیم که می‌توانید گزیده‌هایی از آن ها را در مقاله‌های زیر بخوانید.

تبلیغات در مترو چیست؟

تأثیر تبلیغات مترو

تبلیغات مترو خود شامل فضاهای مختلفی می‌شود که در این مقاله سعی داریم به شرح هر یک از آن ها بپردازیم. از لحظه‌ای که شما وارد محوطه مترو می‌شوید، تا زمانی که از گیت خروجی مترو خارج می‌شوید، فضاهای مختلفی در معرض دید شما قرار دارند که بسترهای مناسبی را برای تبلیغات و برندینگ فراهم می‌آورند. این فضاها شامل موارد زیر می‌شوند.

تبلیغات داخل واگن مترو

داخل واگن‌های مترو از بهترین و پربازدیدترین مکان‌های تبلیغاتی مترو جهت برندینگ محسوب می‌شوند. داخل واگن، فضایی هست که مسافران در آنجا بیشترین توقف را دارند و در انتظار رسیدن به مقصد موردنظر خود هستند. در این مکان، شما می‌توانید بنر خود را به‌صورت عمودی و کوچک داخل واگن قرار دهند.

تبلیغات روی دستگیره‌های مترو و کنار پنجره‌ها نیز شامل تبلیغات داخل واگن مترو می‌شود.

تبلیغات روی بدنه خارجی مترو

واگن‌های 20 متری مترو با ارتفاع تقریبی 3.7 متر یکی از مناسب‌ترین فضاها جهت تبلیغات هستند. روزانه 2.5 میلیون نفر مسافر با مترو جابه‌جا می‌شوند. یعنی بنر شما در معرض دید حداقل 2.5 میلیون‌نفری است که در انتظار رسیدن مترو هستند.

تبلیغات ایستگاه مترو

ایستگاه مترو فضای بسیار بزرگی است که خود نیز شامل بخش‌های متفاوتی جهت تبلیغات می‌شود. بنرهای حدفاصل گیت بلیت تا سکو، بنرهای روی دیوار و سکوهای مترو، تبلیغات فضاهای تا قبل از گیت بلیت، تبلیغات کناره و روی پله‌ها و پله‌برقی، تبلیغات روی بلیت مترو و... همگی جز تبلیغات ایستگاه مترو محسوب می‌شوند.



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66