تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/12/06_11:34

استرابورد چیست؟


استرابورد چیست؟

هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید و روش های نوین در حوزه تبلیغات محیطی در شهرهای بزرگ هستیم.
استرابورد عضو جدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد. این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدید سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد.

بدلیل استقبال زیاد از این سازه در شهر تهران به تازگی در شهر شیراز اجرا شد و احتمال خیلی زیاد شاهد ورود آن به سایر شهرهای ایران خواهیم بود.

استرابورد در تهران:

استرابورد چیستهمانطور که قبلا اشاره کردیم فاز نخست اجرای این تابلوها در سطح شهر تهران با استقبال زیادی اجرا شده و برندهایی نظیر سامسونگ، زر ماکارون ، بیمه ما، بانک ملت و … بر روی آن تبلیغات گسترده ای انجام داده اند که این موضوع اساسا به اعتبار این رسانه می افزاید، در واقع فروشنده رسانه ، اشتباهی که در مورد تبلیغاتی اتوبوسی و یا تبلیغ بر روی تابلوهای پرتابل و با جذب برندها و مشاغل کم اهمیت مرتکب شده بود را تکرار نکرد. مساله اعتبار رسانه در انتخاب یک رسانه بسیار مهم است. به اعتقاد مک لوهان رسانه همان پیام است. هنوز خیلی از ما از این اصطلاحات استفاده می کنیم، مثلا می گوییم تلویزیون گفت، رادیو گفت روزنامه گفت و … این عارات یعنی خود این رسانه ها برای ما هویت دارند.

در حقیقت اعتبار یک رسانه به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله صحت اطلاعات ارسالی در طول زمان و … . شکل ظاهری ارسال پیام هم در اعتبار یک رسانه اثر دارد. نتیجتا آنکه در حوزه راه اندازی یک رسانه جدید همواره برندهایی که برای بار نخست بر روی آن می نشینند بسیار مهم هستند چرا که در فازهای بعد سایر برندها راحت تر به خود اجازه می دهند که از آن رسانه تبلیغاتی استفاده کنند.

استرابورد در شیراز

پس از تهران، شیراز دومین شهری بود که اقدام به ساخت و اجرای استندبوردها نمود. ساخت و اجرای استندبوردهای شیراز توسط شهرداری انجام شد و جهت بهره برداری به بخش خصوصی واگذار گردید.
اما متاسفانه طراحی غیر اصولی و ساخت غیر مهندسی این سازه در شیراز باعث شد که این سازه مشکلات جدی در نگهداری طرح گرافیکی بنر داشته باشد. به طوری که نصب بنر به شکل کاملا صاف و بدون چین خوردگی در این سازه ها تقریبا غیر ممکن می باشد و پس از مدتی طرح های نصب شده آزاد و کم کم بخش هایی از بنر دچار بازشدگی در گوشه ها می شود و این مشکل باعث عدم استقبال بخش خصوصی از این سازه گردد.

ابعاد استرابورد :

  • استرابورد چیستابعاد اسمی این سازه ها 3 متر × 4 متر است ولی ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر در سازه های اجرا شده در سطح شهر تهران 2.80 × 3.80 است.
    ارتفاع این سازه ها از زمین حدود 6 متر است.

 

مناطق مناسب برای نصب استرابورد:

استفاده از مکان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطب به منظور ارائه و تبلیغ هر نوع محصول بسیار دارای اهمیت است و در مکان‌یابی و یا آسیب‌شناسی مکان‌های موجود تبلیغات شهری به غیر از مسائل کالبدی و زیبایی‌شناسانه به مسائلی چون سطح اجتماعی- اقتصادی مخاطبین و عملکرد و کاربری‌ های غالب منطقه شهری و ارتباط آن با سایر نقاط شهر مسئله ای حائز اهمیت است و نصب این سازه تبلیغاتی بیشتر در مناطق داخلی سطح شهرتآثیر گذار می باشد،که از جمله این مناطق شامل:چهارراه های اصلی، میادین شهر،بزرگراهها،حاشیه خیابان و… می باشد.

 مکانیزم عملکرد استرابورد :

استرابورد چیستاستندبوردها از دو فک مجزا تشکیل شده است. با این تفاوت که هیچ یک از فک های استندبورد قابلیت جابجایی بلند در راستای سازه بصورت عمود را ندارند ولیکن فک پایین به سبب استفاده از سیستم بال اسکرو قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۵سانتیمتر را دارد که این امر باعث تنظیم ابعاد بنر و رفع چروک های بوجود آمده میگردد. در کنار این مزیت فنرهای بانس فک پایین نیز نقش مهمی را ایفا میکنند.

استرابورد جایگزینی برای سازه های فرسوده

چهار بازوی گوشواره ای در کناره ها تعبیه شده که میتوانند بنر را از طرفین مهار کرده و چین های عمود بر سطح آن را حذف نمایند.همچنین دو عدد زیر پایی برای راحتی اپراتور در حین نصب بنر تعبیه شده است.

استندبوردها جایگزینی مناسب برای سازه‌های مستهلک و قدیمی سطح شهر از قبیل استندهای بادبانی، استندهای سیمانی ، سازه های حجمی و … می باشد.

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبیلغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبیلغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!



کلمه کلیدی :

استرابورد

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66