بازاریابی تاریخ ثبت : 1397/11/02_11:5

4 مورد از پیش‌ بینی‌ های بازاریابی برای سال‌ ۲۰۱۹ از بازاریابان برتر


4 مورد از پیش‌ بینی‌ های بازاریابی برای سال‌  ۲۰۱۹ از بازاریابان برتر

آیا شما در این فکر هستید که برخی از باهوش‌ترین افراد بازاریابی در مورد آینده این صنعت چه فکر می‌کنند ؟ نگران این هستید  که چطور بازاریابی امسال تغییر خواهد کرد ؟دریابید که ست گودین ، میچ جویل ، ماری Stelzner ، و دیگر بازاریابان ارشد در افق های نزدیک در رابطه با بازاریابی چه  می‌بینند .
تبلیغات در مترو

1. هوشمند سازی Smart Audio :

از دیدگاه کاملا ً مبتنی بر داده ، ما می‌دانیم که ارسال کنندگان هوشمند به میزان ۱۳۷ % افزایش‌یافته است . در واقع ، سال آینده ، ۱۰۰ میلیون کنتور هوشمند به فروش خواهند رسید.کنتور هوشمند آمازون به ۱۵ درصد از خانه‌های آمریکا و بیش از ۱ میلیارد دستگاه دسترسی به تلفن امروز را تامین می‌کنند . گارتنر پیش‌بینی می‌کند که ۳۰ درصد از جستجوها بدون صفحه نمایش در ۲ سال آینده انجام خواهند شد .بیست و هشت درصد از مالکان هوشمند ، چیزهایی را با آن‌ها می‌خرند و ۸۴ درصد از کاربران سایت Amazon . تیم الکس " آمازون " در حال حاضر 10.000 نفر نیروی قوی دارد.اما اینجا بزرگ‌ترین معامله در مورد صوت هوشمند : صدا تجربه نهایی کاربر است.چه الکس ، دستیار گوگل ، Siri ، Cortana ، یا Bixby ، دستیار تکنولوژی صوتی که با تلفن‌های هوشمند و / یا بلندگوی هوشمند کار می‌کند ( به همین دلیل است که من آن را " صدا هوشمند " صدا می‌زنم ) مشکلات تایپ ، هدایت صوت، و چیزهای دیگر را حذف می‌کند .
و خیلی بیشتر . این یک روش بسیار طبیعی و شهودی برای تعامل ، اتصال ، و کار با تکنولوژی است .
در آینده نزدیک ، ایده تایپ کردن به " نوشتن " تنزل خواهد یافت و از تجربه کاربر فعلی به عنوان دستور صدا ، محتوا و کمک دریافت خواهد شد .

تبلیغات در مترو

این تنها قسمت صدا نیست بلکه بخش " دستیار " نیز هست . این خدمات صوتی به سرعت توسعه و ادغام می‌شوند تا مشکلات مصرف‌کننده را حل کنند.از چیزهای کوچک ( مانند سفارش دادن پیتزا ) به پیچیده‌تر ( مانند تشخیص یک بیماری )و در حالی که این همه در دوران اولیه خود است ، سرعت نوآوری ، توسعه و گسترش این موضوع سرسام‌آور است .تکنولوژی صدا ، روشی را که مصرف کنندگان با برندها و تکنولوژی درگیر می‌شوند ، تغییر می‌دهد . هیچ شکی نیست .
در حال حاضر ، برندها باید به طور جدی در مورد این که صدای آن‌ها چه خواهد بود ، فکر کنند ؟ چه نوع تبلیغات در حال حاضر انجام خواهد شد - به طوری که یک برند می‌تواند تنها نتیجه زمانی باشد که مصرف‌کننده از آن‌ها سوال می‌کند .چه نوع محتوای صوتی باید در حال توسعه باشد تا تبلیغات خود را با محتوای مرتبط تقویت کند ( به این فکر کنید که چگونه وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوایی برای متعادل کردن نتایج جستجو پرداخت می‌شود ) ؟  بازار فعلی برای صوت و چقدر باید یک برند صبر کند تا این بازار بالغ شود ؟ آیا امروز یک " آزمایشگاه نوآوری " برای برندها با صدا بازی می‌کند ؟ چگونه صدا فراتر از این ابزار خانگی برای تلفن‌های هوشمند ، اتومبیل و فضای عمومی خواهد بود ؟ بیایید با آن روبرو شویم : صدا به عنوان جهت‌یابی ، جایی است که مصرف کنندگان خواهان آن هستند . برندها باید در مورد نقش خود در این کار فکر کنند ."
چه تفاوتی در سال ایجاد می‌شود . " نوآوری "و " خوب بودن " دیگر مسیر رو به جلو نیست .در حال حاضر ، ما در مراحل تولد خود هستیم . در سال‌های اینترنتی ، صوت هوشمند امروز شبیه مرورگر وب قبل از هایپر لینک‌ها است .  شما باید بدانید چه چیزی می‌خواهید .!!

تبلیغات در مترو

2. کسب اطلاعات اولیه از خرید اولویت دارد :

 در سال ۲۰۱۹ در حال توسعه سه روند کلیدی در زمینه بازاریابی محتوی ، اجتماعی ، و بازاریابی دیجیتال هستیم .اول , افزایش مداوم اتوماسیون و هوش مصنوعی در انباشت فن‌آوری است.این یک توسعه واقعی کم‌تر از صدای بلند تکنولوژیکی است که بازاریاب‌ها را از ادامه یافتن بنیان انتقال دیجیتال واقعی منحرف می‌کند .یک نیاز متمایز برای بازاریابان , به خصوص شاغلان بازاریابی محتوایی وجود دارد تا درک کند که اتوماسیون و هوش مصنوعی واقعا ً در کسب‌وکار مناسب هستند.اما وسوسه - و چیزهای زیادی وجود خواهد داشت - این خواهد بود که راه‌حل‌های هوش مصنوعی را به عنوان نوعی درمان برای همه جا به جا کند .گرایش دوم نیاز به عملیات‌های هدفمند محتوای محور خواهد بود .کسب و کارها در نهایت برای ایجاد یک عملیات استراتژیک در اطراف آن به طور جدی کار می‌کنند .سومین گرایش ، افزایش مستمر در اهمیت بازاریابی محتوی و کسب داده‌های شخص اول در عصر جدید of و دیگر قوانین / مقررات خصوصی است که در سایر نقاط جهان به صورت آنلاین منتشر می‌شوند .
همانطور که GDPR بالغ شده و سیاست‌های جدید ( احتمالا مبتنی بر آمریکا ) به اینترنت می‌آیند ، کسب و کارها باید به جای اتکا به ارایه دهندگان داده‌های شخص ثالث ( مانند سکوهای رسانه‌های اجتماعی ) که به طور فزاینده‌ای در دسترس قرار می‌گیرند ، به دنبال این فرصت باشند .

3. افراد تمایل به حفظ استقلال اجتماعی خود دارند :

من پیش‌بینی می‌کنم که در ۲ سال آینده ، مردم به شدت نگران رسانه‌های اجتماعی خود هستند .(ست گودین یک نویسنده ، کارآفرین ، و از همه مهم‌تر یک معلم  .)سپس ، یکی یکی ، متوجه خواهند شد که این موضوع به نفع آن‌ها نیست . در حقیقت آن‌ها در سیستمی که آن‌ها را به عنوان محصول مورد نظر قرار می‌دهند، تبدیل به مهره می‌شوند ، نه مشتری .زمانی که درک آغاز می‌شود ، امیدوارم که مردم به اصول اولیه برگردند : ایده دیدن و دیدن توسط افرادی که برایشان مهم است .

4. برندها باید جامعه را به وب سایت‌های ارتباط جمعی برگردانند

من خوش‌شانس بوده‌ام که پیشرفت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را برای بیش از یک دهه مورد توجه قرار داده‌ام . اما مطمئن نیستم که پیشرفت اخیر ما مثبت بوده باشد.شرکت‌ها به جای شناخت وب سایت‌های ارتباط جمعی به عنوان یک فرصت برای تقویت اتصال مشتریان ، شبکه اجتماعی " اجتماع " را تحت فشار قرار داده‌اند :
📌 گفتگوها به پخش " محتوا " ادامه دادند .
📌 وب سایت‌های ارتباط جمعی به یک تابع فن‌آوری اطلاعات تبدیل شدند و به صورت بی‌روح بودن خودکار شدند .
📌 انسان ها با شخصیت ها و نام ها با شخصیت های شرکتی و صداهای مارک جایگزین شدند.
📌 موفقیت در کلیک ها و خواسته ها به جای روابط و وفاداری اندازه گیری شد.
📌 نقش اصلی رسانه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک مکان برای مقابله با نفوذگران تبدیل شد.
📌 به جای اینکه وب سایت‌های ارتباط جمعی اساسا ً در حال تغییر چگونگی کار بازاریابی باشند ، در ۱۰ سال گذشته ، بازاریابی اساسا ً نحوه کار رسانه‌های اجتماعی را تغییر داد .

 

تبلیغات در مترو
 

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .



کلمه کلیدی :

بازاریابی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66