تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/10/24_11:39

سال 2019 سال تاثیرات بازاریابی


سال 2019  سال تاثیرات بازاریابی :

اثرات بازاریابی  مثل یک خرنده کوچک است . این یک صنعت غیرقابل‌پیش‌بینی ، همیشه در حال تغییر و همیشه شگفت‌انگیز است و مرحله‌ای است که هر فرد یا هر شخصیت دولتی می‌خواهد در حال حاضر باشد .

تبلیغات در مترو

این دنیای شگفت‌انگیز با سرعت نور در حال تغییر است ، و در حالی که برخی بازاریابان به دنبال پیش‌بینی‌ها هستند ، دیگران بازی آینده را شکل می‌دهند .سال 2019 به سال تغیرات بازاریابی معروف است .با کمک تکنولوژی و تبدیل یک جامعه که بیشتر و بیشتر بر روی فرد تمرکز می‌کند ، تجربه مشتری تبدیل به تجربه شخصی خواهد شد و سرگرمی به طور چشمگیری به سوی اعتبار تغییر خواهد کرد.

تبلیغات در مترو

بیایید نگاهی به چند روند بیندازیم، تا شما بتوانید ایده را به دست آورید.

همه چیز در مورد داده‌ها ( و داده کاوی ) است : ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در آن شرکت‌ها می‌توانند تقریبا ً تمام داده‌ها را جمع‌آوری کنند ، آن‌ها نیاز دارند که شما را بهتر بشناسند و به طور کامل درک کنند که چه چیزی باعث می‌شود شما کلیک کنید .با تمام این اطلاعات ، برندها آگاه هستند که چه چیزی مصرف کنندگان و طرفداران می‌خواهند بشنوند و ببینند ، به عنوان مثال با نگاه کردن به پروفایل اینستاگرام با یک موردی مثل صحبت کردن با بهترین دوست شما روبرو خواهید شد . شما احساس خواهید کرد ، خوشحال و درک خواهید شد .چون دوستان ، کسانی هستند که همه ما را می‌شناسند . با این حال ، تجارت داده‌های بزرگ نگرانی‌های بزرگی را نیز به همراه داشته‌است . بنابراین اکنون مشتریان بیشتر از اطلاعات خود استفاده می‌کنند و برندها از آن آگاه می‌شوند .

تبلیغات در مترو

کمتر غنی تر است : در تلاش برای نزدیک‌تر کردن خود و نزدیک‌تر شدن به مخاطبین خود ، برندها جهش بزرگی به سمت اثرات متوسط خواهند داشت .صنعت بازاریابی تنها یک مکان موثر برای بازیکنان با موارد زیر می‌باشد : 

  • کسانیکه محتوی غنی تر و بیشتری تولید میکنند.
  • کسانیکه محتوی ویدیویی تولید میکنند.

فالورها می‌خواهند تا حد امکان به اثرات کار خود در مورد علاقه خود نزدیک شوند . آن‌ها می‌خواهند عمل را ببینند و در زندگی واقعی آنرا تجربه کنند .سال ۲۰۱۹ در بازی‌های ویدیویی ، تبلیغات اجتماعی ، به روز رسانی ‌های زنده ، vieos خام شاهد افزایش و انقلابی چشمگیر خواهد بود .عصر تبلیغات در یک تصویر با گستره توجه مصرف کنندگان کار نمی‌کند . فرد به طور متوسط زمان را برای خواندن توضیح و یاد گرفتن نیاز ندارد - آن‌ها باید آن را تماشا کنند !

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 



کلمه کلیدی :

بازاریابی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66