نخستین جشن ملی روابط عمومی تاریخ ثبت : 1401/02/31_12:10

مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


حامد جمالی مدیرعامل کانون تبلیغاتی آسانگار در نخستین جشن ملی روابط‌عمومی که روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در تالار وحدت تهران برگزار شد در مورد مرگ سازمان ها در نتیجه مرگ ۴ پایه ارتباطات سازمانی گفت: شرایط فعلی سازمان ها امروزه دچار بحران شده است. سرمایه داری، در دنیا انسان ها را وادار به کسب تخصص و حرکت در جهت استاندارهای از پیش تعیین شده کرده است. این ویژگی نظام سرمایه داری باعث مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات شده است:
تنوع
خلاقیت
معنا
ارتباط


امروزه با رشد سرمایه داری انسان ها درگیر کسب تخصص در کارها می شوند بدون اینکه فضایی برای خلق تنوع و راه حل نو برای مسائل داشته باشند .
مرگ تنوع منجر به مرگ خلاقیت می شود چراکه نیروی متخصص در بند استاندارها مانده و هیچ راهی برای خلاقیت پیش روی خودش نمی بیند.
سومین پایه حیات ارتباطات معناست. این که ما برای انجام چه کاری به این دنیا آمده ایم و هدف از آفرینش ما چه بوده است. اصلا ما چه تاثیری در دنیای اطرافمان می گذاریم.

آخرین پایه که تحت تاثیر ۳ پایه قبلی می میرد ارتباطات است. انسان ها با نگاهی از جنس تخصص به همدیگر جهانی مملو از افراد متخصص بدون روحیه کار سازمانی تربیت می کنند و این یعنی مرگ سازمان ها یعنی خلق دنیایی از ماشین ها بدون اینکه آن ها را در برابر رشد بهره وری قرار داده و در جهت پیشرفت دنیای پیرامون به کار بسته باشیم.

او در پایان سخنان خود با تاکید بر روحیه انسانی در کارها، اثرگذاری در زندگی انسان های دیگر را سرلوحه مدیران موفق قرار داده و از آنها خواست تا با نگاهی انسانی به شغل، از این مرگ سازمانشان جلوگیری کنند.

این جشن با حضور بزرگان و علاقه مندان روابط‌عمومی در تالار وحدت برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران / منبع خبر



کلمه کلیدی :

جشن ملی روابط عمومی

نام نویسنده :آسا نگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66