مارکتینگ تاریخ ثبت : 1397/10/03_11:50

نیچ مارکتینگ


نیچ مارکتینگ

نیچ مارکتینگ نوعی استراتژی بازاریابی است که با تمرکز بر روی بازار هدف کوچک تاکید دارد.در نیچ مارکتینگ لازم نیست که شما برای راه اندازی کسب و کار خود همه بازار را  در نظر بگیرید و تنها کافی است با هدف قرار دادن یک  بازار کوچک و مشخص در ان موفق شوید .نیچ مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچکی است که می خواهند با صرف بودجه کم، محصول یا خدماتشان را به بخش خاصی از بازار معرفی کرده، به فروش برسانند و شانس خود را برای زنده ماندن در رقابت با شرکت های بزرگ افزایش دهند. به طور کلی در نیچ مارکتینگ ، سعی می کنیم به شرکتی بزرگ در بازاری کوچک تبدیل شویم.

برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه نمایید

یک فروشگاه اینترنتی بزرگ  در همه دسته ها محصول دارد ,حال وقتی یک فروشگاه انلاین دیگر با تمرکز بر روی یک دسته مانند موبایل وارد بازار میشود نیچ مارکتینگ انجام داده و سعی دارد مخاطبین خاص این دسته را جذب کند .درواقع در نیچ مارکتینگ باید با کوچک کردن دایره مخاطبین یک بازارو مشخص کردن  و در ان تبدیل به برنده شوید و محصولتان را بفروشید.

قبل از شروع نیچ‌‌مارکتینگ باید حوزه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید به خوبی بشناسید. نیچ‌مارکتینگ زیر‌شاخه‌ای از بازاری بزرگ با نیازهای منحصر‌به‌خود است . به‌طور مثال بازار لوازم موبایل بسیار وسیع و گسترده است، اما بازارهای کوچک‌تری برای لوازم جانبی موبایل وجود دارد.

تبلیغات در مترو

مراحل اجرا نیچ مارکتینگ

  1. ابتدا پیدا کردن و انتخاب بخشی از بازار که نیاز خاص و برآورده نشده ای دارد.
  2. اجرای تحقیقات بازار برای مشخص شدن اندازه بازر و امکان سنجی ایده
  3. اطمینان از امکان پذیری برندینگ نیچ مارکت
  4. شناخت کانال های توزیع
  5. برنامه ریزی برای درسترسی به بازار
  6. اجرا
  7. بازارتان را مدام رصد کنید تا از امکان ادامه استراتژی ها مطمئن شوید، فرصت ها و تهدیدات را شناسایی کنید.

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 

 



کلمه کلیدی :

مارکتینگ

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66