تفاوت تبلیغات در مترو با سایر رسانه ها تاریخ ثبت : 1400/10/11_16:22

تبلیغات در مترو در مقابل سایر رسانه ها


تبلیغات در مترو در مقابل سایر تبلیغات :

با توجه به تردد روزانه بیش از 2 میلیون نفر با مترو در سطح شهر تهران، نرخ تعامل مخاطبین در تبلیغات مترو بیش از سایر رسانه ها می باشد . زیرا هر فرد به طور متوسط بیش از 10 دقیقه در هر ایستگاه توقف کرده و منتظر رسیدن قطار می ماند . در این فاصله زمانی ، دامنه بینایی انسان به دنبال نقاطی است که از نظر بصری با محیط ثابت ایستگاه تفاوت دارد . حافظه تصویری انسان نسبت به حافظه شنیداری از قدرت بالایی برخوردار است، لذا هرگونه تغییر درمحیط را سریعا شناسایی کرده و به آن واکنش نشان می دهد . تبلیغات محیطی به دلیل درگیر بودن با حافظه ی تصویری انسان بازدهی بالایی را به خود اختصاص می دهد . هرچه مدت زمان ایستایی مخاطب در یک محیط بیشتر باشد، میزان تغییرات بیشتری را درک کرده و این موضوع باعث می شود حافظه تصویری او نیز بهتر عمل کرده و تصاویر بیشتری را در ذهن ایجاد کند . در صورتی که تبلیغات از جذابیت گرافیکی بالایی برخوردار باشد، میزان تمایل مخاطب به تماشای آن نیز افزایش پیدا می کند . به طور متوسط از 10 مخاطبی که یک تبلیغ را در محیط مشاهده می کنند ، 5 مخاطب به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد آن می روند و در 5 مخاطب بعدی نیز تاثیر در ناخودآگاه او ثبت شده و باعث می شود به هنگام نیاز، ناخودآگاه تبلیغ بصری را به یاد بیاورد و به دنبال ان برود . بنابراین تاثیر تبلیغات در مترو روی ناخودآگاه انسان بسیار بالا بوده وفضای بیشتری را از نظر یادآوری و آگاهی از برند برای افراد ایجاد می کند .

به طور کلی، تبلیغات محیطی به دلیل قابلیت مانایی در ذهن به جهت زمان ایستایی مخاطبان سهم  بالایی را در رشد اگاهی از برند دارد .

متروی تهران ، با ظرفیت بالایی که در میزان حمل و نقل عمومی دارد ، می تواند یک برند را تا مرز آگاهی بالا رسانده و در آن سطح نگه دارد . پایداری برند در ذهن مخاطب وجه تمایز تبلیغات در مترو با سایر رسانه هاست . چرا که یک شخص به طور مداوم از ایستگاه های مشخصی طی شبانه روز استفاده می کند و چندین بار تبلیغات را در فضاهای مختلف مشاهده می کند و همین عامل ماندگاری برند می شود .

در مقاله تاثیر تبلیغات در مترو می توانید میزان تاثیر این پلتفرم را در کمپین های تبلیغاتی خود مشاهده کنید .



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو تهران مزایای تبلیغ در مترو تبلیغات مترو

نام نویسنده :آسانگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66