استراتژی اقیانوس آبی تاریخ ثبت : 1397/10/02_14:47

استراتژی اقیانوس آبی در تبلیغات محیطی


تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذار ترین روش ها برای تجارت های محلی و همچنین تبلیغات مترو  به شمار می روند اما به خاطر بالا بودن هزینه این تبلیغات محیطی از نصب بنر بیلبورد گرفته تا تراکت های دیواری برای جلب توجه عابران تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند و رقابت در این بازار برای شرکت های تبلیغاتی بسیار سخت می شود.

زیرا شرکت ها با تمرکز بر روی استراتژی های رقابتی جنبه بسیار مهم استراتژی یعنی آفرینش یک بازار جدید که در آن هیچ رقیبی وجود نداشته باشد و بدین ترتیب رقابت بی معنی شود را فراموش می کنند.

اما ما در این مقاله به دنبال معرفی استراتژی اقیانوس آبی برای بازار تبلیغات محیطی هستیم تا نحوه دستیابی به شیوه های تبلیغاتی را که امروز وجود ندارند و رقبا هنوز آن را تسخیر نکرده اند را به بازار معرفی کنیم و با خلق نوآوری و تقاضاهای جدید بازاری بکر دست نخورده ولی بزرگ را که هنوز کشف نشده است را ایجاد نماییم و امکان تبلیغات را برای همه بازار از تجارت های کوچک تا تجارت های بزرگ فراهم نماییم.

امروزه تبلیغات به یکی از اجزاء مهم در واحدهای اقتصادی تبدیل شده است تبلیغات محیطی به علت قرار گرفتن در مکان های عمومی دیده شدن توسط مشتریان را به نوعی تضمین می کنند به منظور بهره جستن از این مزیت بزرگ باید این تبلیغات را با جاذبه هایی که نوآورانه باشد و در ذهن مشتری تثبیت می گردد همراه نمود ،
زیرا تبلیغات خوب فروش خوب و بهبود کسب و کار را تضمین می نماید البته هیچ گاه نباید اصول اخلاقی را در جهت کسب سود بیشتر زیر پا گذاشت خوشبختانه جامعه ایرانی با دارا بودن فرهنگ غنی اسلامی می تواند با بهره گیری از ارزش های دینی گام های مثبتی در این راستا بردارد.

در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته نقاط ضعفی در تبلیغات محیطی مشاهده می شود که از آن جمله می توان به عدم کارشناسی برای صدور مجوز نصب تابلوهای تبلیغاتی توجه نگردن به خلاقیت و زیبایی بصری اشاره نمود.

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66