تبلیغات در ایستگاه های دوچرخه سواری بیدود تاریخ ثبت : 1400/06/27_12:36

ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری بیدود


بیدود باهدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در جهت کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک، کمک به محیط‌زیست و افزایش سلامت شهروندی این پروژه را پایه‌گذاری کرد. خدمات بیدود در حال حاضر فقط در شهرهای تهران و شیراز ارائه می‌شود. اگرچه شرکت پاک چرخ ایرانیان وعده داده است که پس از مدت‌زمان کوتاهی این خدمت به سایر شهرها و در نهایت در کل ایران گسترش خواهد یافت.

 

در سال 1398، بیدود موفق شد با کسب مجوزی از سازمان شهرداری، بخشی از هزینه‌های خود را با درج تبلیغات در ایستگاه‌ها و دوچرخه‌های هوشمند خود جبران کند. علاوه‌برآن، فرصتی برای کسب‌وکارها فراهم شد که با هزینه‌ای کمتر بتوانند تبلیغات بیزینس خود را در بستری مناسب پروموت کنند.

 

تبلیغات در ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری شامل مزایای بسیاری می‌شود که از جمله آنها می توان به قیمت کمتر آن نسبت به انواع دیگر تبلیغات محیطی، قرار داشتن بیلبوردها در معرض دید عابران پیاده و افراد دیگر، تبلیغات در فضاهایی از شهر که امکان احداث بیلبورد تبلیغاتی وجود ندارد، و... اشاره کرد.

 

برای اینکه بتوانید بیزینس خود را در ایستگاه‌های بیدود به معرض دید بگذارید، نیاز است که ابتدا با گریدهای مختلف تبلیغات در این فضا، تعداد تابلوها، تعداد دوچرخه‌ها و کاتالوگ تعرفه‌های آن ها می‌توانید این مقاله را بخوانید.

 

لازم به ذکر است که جهت اطلاع از قوانین استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند بیدود، محدوده‌های مجاز استفاده، شهرهای فعال و آموزش استفاده از آن ها می توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن بیدود مراجعه کنید.



کلمه کلیدی :

تبلیغات در ایستگاه های دوچرخه سواری بیدود

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66