تبلیغات به صرفه در مترو تاریخ ثبت : 1400/10/26_11:29

چگونه با حداقل سرمایه ، بهترین تبلیغات را ارائه دهیم ؟


تبلیغات با بازدهی ایده آل در مترو

   شاخص های ارزیابی تبلیغات در رسانه ها

بازدهی در تبلیغات، با شاخص های ارزیابی گوناگونی تعیین می شود. این شاخص ها در رسانه های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه، وبسایت،شبکه های اجتماعی و... از بازه ی ضعیف تا قوی  مقادیر مختلفی به خود می گیرند. تبلیغات در اینستاگرام به دلیل بستر آنلاین، دارای شاخص های عملکردی نظیر تعامل مخاطبان با شما، محتواهای گرافیکی و متنی ارائه شده و ویژگی های دموگرافیک مخاطبان شما می باشد . برای مثال اگر طیف گسترده ای از مخاطبان صفحه ی شما در اینستاگرام، دارای علایق مشترک، محتواهای محبوب مشترک و پیج هایی با زمینه های کاری مشترک باشند، اینستاگرام صفحه شما را جزو بهترین صفجات در زمینه ی فعالیت شما قرار خواهد داد و رشد صفحه شما را بالا خواهد برد . یا در تلویزیون به دلیل تعداد بالای مخاطب و تماشاگر، تبلیغات شما بر اساس تعداد بیننده برنامه های تلویزیونی که تبلیغات شما ما بین این برنامه ها پخش می شود ارزیابی و تحلیل می شود. به طور کلی تمامی رسانه ها دارای داده های قابل سنجش متعددی هستند که در صنعت تبلیغات، مهم ترین و قابل اتکا ترین ابزار برای بهبود تبلیغات محسوب می شوند .

Instagram Advertising : Complete Guide + free instagram sponsored ads

بازدهی تبلیغات در رسانه ی مترو

مترو، یکی از پرمصرف ترین وسایل حمل و نقل عمومی با دارا بودن بستر های مختلف برای ارائه تبلیغات ، جزو رسانه های برتر در ارائه تبلیغات محیطی می باشد. تابلوهای بک لایت که  در محدوده پله های برقی ایستگاه های مترو قرار داده می شوند، با دارا بودن جذابیت  بصری بالا، هم به زیباسازی محیط ایستگاه های مترو کمک زیادی می کند و هم می توانند به بهترین شکل ممکن مخاطب را درگیر برند شما کنند . لازم است بدانید، رسانه های محیطی، به دلیل ماهیت بالاخطی، با طیف انبوهی از مخاطبان سرو کار دارند که همین ویژگی، تبلیغات محیطی را از سایر بسترها متمایز می کند . چراکه مهمترین گام در رشد یک سازمان و یا برند، آگاه سازی مخاطبان از وجود محصول و یا خدمتی است که می تواند یکی از نیازهای شهروندان مختلف را برطرف کند و این کار، از مشخصه های اصلی تبلیغات محیطی می باشد . مترو با دارای بودن چندین خط و ایستگاه در سطح شهر تهران ، هم دسترسی مردم به نقاط مختلف شهر را تسهیل می کند و هم به دلیل هزینه پایین سفر، بیشترین تعداد مسافر را در طول روز جابه جا می کند. به همین دلیل، نرخ دیده شدن تبلیغات در مترو نسبت به سایر رسانه های محیطی بالا بوده و به راحتی می تواند  سازمان ها و کسب و کار های مختلف را در رسیدن  به اهداف معین از تبلیغات  کمک کند.

تبلیغات با حداقل هزینه در ایستگاه های مترو

رسانه هایی نظیر بیلبورد ، به دلیل هزینه رزرو بالا شاید نتوانند رضایت برندها را در دستیابی به اهداف تبلیغاتی شان جلب کنند. زیرا یک سازمان انتظار دارد با سرمایه گذاری در بخش تبلیغات، به سرعت و با نرخ بازگشت سرمایه بالا، آن را جبران کرده و حتی به سود برسد . اما به دلیل پایین بودن زمان مشاهده تبلیغات در بیلبوردها، ریسک بالایی را تجربه کرده و حتی با شکست در استراتژی مواجه می شود. این چالش، با ارائه ی یک استراتژی جدید و سبک تبلیغاتی نوین می تواند به سادگی کنترل و حل شود. تبلیغات در بدنه ی مترو، بک لایت ها ، تابلوهای روی سکو، کتیبه های داخل واگن ها، رسانه هایی هستند که تماما در یک رسانه به نام  مترو تجمیع شده اند و با اهداف مشترک، تبلیغات را همگرا می کنند. از طرفی نسبت هزینه به ازای هر مشاهده در تبلیغات مترو، نسبت به سایر رسانه های تبلیغاتی پایین بوده و می تواند به سرعت نرخ مشاهده را بالا ببرد . 
بنابراین ، مترو، بهترین گزینه برای ارائه تبلیغات برای کسب و کار های  نوپا  و دارای استراتژی تبلیغات با سرمایه کم می باشد. هزینه کمتر به ازای مشاهده بیشتر، هدفی است که هر سازمانی تمایل دارد به آن دست پیدا کند و مترو رسانه ای است که  دستیابی به این هدف را تضمین می کند .

برای دیدن تعرفه  تبلیغات در مترو در سال 1400 ،کلیک کنید .



کلمه کلیدی :

تبلیغات رسانه ای تبلیغات در مترو

نام نویسنده :اسا نگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66