تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/08/10_16:7

تبلیغات در صدا و سیما


تبلیغات در صدا و سیما

 

آسانگار مجری رسمی پذیرش و پخش تبلیغات در صدا و سیما میباشد و دارای قرارداد همکاری پخش تبلیغات در صدا و سیما با اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران میباشد و همچنین این کانون تبلیغاتی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران نیز میباشد .در اینجا با زبان عامیانه چندین مثال در رابطه با تبلیغات در صدا و سیما و دیگر نوع های تبلیغات خواهیم گفت خواهید دید که تبلیغات در صدا و سیما هم بسیار ارزان تر و هم بسیار کاربردی تر نسبت به دیگر انواع تبلیغات خواهد بود  .

تبلیغات در صدا و سیما

1- تبلیغات در صدا و سیما در لحظه صدا و تصویر کالا و یا خدمات شما را به اطلاع کل جامعه میرساند که در هیچ یک از انواع دیگر تبلیغات همچین اتفاقی اصلا رقم نخواهد خورد .

2 - تبلیغات در صدا و سیما از لحاظ اعتبار بخشیدن به محصول بسیار بالاتر از دیگر نوع های تبلیغات میباشد چون مردم به تبلیغات در صدا و سیما اعتماد بیشتری دارند .

3 - هزینه تبلیغات در صدا و سیما در کل و با احتساب تمام ویژه گیها بسیار پایین تر از انواع دیگر تبلیغات میباشد .

4 - تبلیغات در صدا و سیما آزمون و خطا ندارد و درصد بالایی از آگهی دهندگان بسیار سریع به بازدهی قابل ملاحضه ای دست پیدا میکنند .

5 - در تبلیغات در صدا و سیما محصولات و خدمات شما به صورت بسیار زیبایی به مخاطبان معرفی میشوند ( موزیک ، سنارییوی جذاب ،

گویندگان حرفه ای و ...................... که این امکان هم فقط در تبلیغات در صدا و سیما قابل دسترس میباشد .

 

 خلاقیت در تبلیغات در صدا و سیما

تبلیغات در صدا و سیما بیشترین خلاقیت را در اختیار سازنده تبلیغات تلویزیونی قرار میدهد تا پیغام تبلیغ خود را به درستی منتقل کند و با دوربین فیلمبرداری میشود بیننده را به هر جایی برده و تصاویر دلخواه را به او نشان داد ،بابت مثال میشود بیننده را به داخل مجموعه و یا شرکت خود ببرید و کیفی  و نوع تولیدات را به او نشان دهید

ماهیت تبلیغات در صدا و سیما

هر یک از تبلیغات در صدا و سیما با دیگری متفاوت است و سناریو نویسان باید بر اساس مجموعه نقاط مثبت و منفی یک رسانهموضوع تبلیغ را بنویسند ، صدا و سیما از بسیاری جهات با تبلیغات دیگر متفاوت است که از بازر ترین آنها این است که صدا و سیمایک رسانه از تصاویر متحرک است .

کنش و حرکت در تبلیغات در صدا و سیما

صدا و سیما یک رسانه دیداری است و پیام تحت تاثیر جلوه هایدیداری است در تلویزیون تصاویر دارای اکت هستند و همین امر موجب میشوند که تبلیغات تلویزیونی خیلی بیش از تصاویر چاپی به حافظه سپرده شوند وقتی تبلیغات در صدا و سیما   را میبینید جهانی را  که در حال حرکت و صحبت است ، بر این اساس آگهی های قوی تلویزیونی با استفاده از تاثیر کنش و حرکت توجه بینندگان را به خود جلب میکند.

 داستان گویی تبلیغات در صدا و سیما

اکثر تبلیغات در صدا و سیما همراه با داستان گویی است، در خیلی از موارد سناریو ها چیزی فراتر از سرگرمی ، با خود دارند ولی در تبلیغات تلویزیونی اثر بخش از داستان گویی هم برای سرگرمی و هم بیان نکات استفاده میشوند داستانها ممکن است طنز و یا غمگین باشند همان طور که زندگی واقعی چنین است احساس و هیجان در یک شکل داستانی به بهترین شکل روایی خود گفته میشوند و این مزیتی که در تبلیغات در صدا و سیما بهدرستی میتوان از آن بهره برد.

3- احساس در تبلیغات در صدا و سیما

تبلیغات در صدا و سیما بیش از هر تبلیغ دیگری ، این قابلیت را دارد که عواطف را برانگیزد و نفرات را ترقیب کند که چیزهای مختلف را احساس کنند ، این قابلیت باعث میشوند که تبلیغات در صدا و سیما سرگرم کننده ، مفرح و جذاب باشند ، بر روی صفحه تلویزیون وضعیت های زندگی واقعی با تمام طنزها ، خشم ها ، ترس ها .، اندوه ها و ...... جان میگیرد این عواطف از وضعیتهایی طبیعی بیرون کشیده میشوند تا همه بتوانند با انها همزاد پنداری نمایند.

4- نمایش دادن تبلیغات در صدا و سیما

اگر یک پیام قوی تبلیغاتی بر مبنای نمایش دادن باشد ، تلویزیون یک رسانه بسیار قوی برای این گونه پیام هاست . واقعگرایی تلویزیون نمایش دادن را ترغیب میکند باور پذیری و اعتبار در آن بسیار زیاد است زیرا ما آنچه را که به چشم خود میبینمیم میپذیریم.

5- نما و آهنگ تبلیغات در صدا و سیما

صدا و سیما یک رسانه دیداری و شنیداری است یعنی هم از دیداری و هم از شنوایی بهره میبرد و یک آگهی تلویزیونی اثر بخش عناصر شنیداری و دیداری را با هم ترکیب میکند یکی از نقاط قوت تبلیغات در صدا و سیما توانایی آن در تقویت پیام های کلامی با تصاویر یا پیام های تصویری با پیام است موردی که در ترکیب دیداری و شنیداری وجود دارد آن است که تصاویر وکلمات باید یک پارچه عمل کنند و گرنه تبلیغ چیزی را نشان میدهد وکلام چیز دیگری را میگوید بررسی ها نشان دادند که برای همه دیدن وشنیدن به طور همزمان مشکل است مگر اینکه پیام های دیداری و شنیداری با هم مساوی باشد.

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه 
تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت 
تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با 
تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66