طراحی بنرهای تبلیغاتی مؤثر تاریخ ثبت : 1398/03/26_14:56

۷ قاعده کلی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مؤثر


۷ قاعده کلی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مؤثر

در دنیایی که از دیجیتال مارکتینگ پُر شده، بنر های تبلیغاتی یکی از مدل های متداول در تبلیغات آنلاین هستند. تقریبا تمام بیزینس ها از بزرگ تا کوچک از این مدل تبلیغات برای پروموشن کسب و کار خود استفاده می کنند.
بنابراین چه چیزی این بنرهای تبلیغاتی را می تواند جذاب کند؟ درواقع چیزهای زیادی هست که به موفقیت یک بنر کمک می کند.

در کل بنر های تبلیغاتی یکی از متدهای پروموشن های آنلاین شده اند. هرچند که بدون یک طراحی بنر خوب  هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

در این نوشته ۷ قاعده کلی برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مؤثر را به شما می گوییم.

۱.از استاندارد ها پیروی کنید.

از وقتی که قرار به اجرایی شدن بنر شما می شو باید گایدلاین های استانداردی که توسط گوگل ارائه شده است را دنبال کنید. آن وقت می‌توانید از بنر خود انتظار عملکرد خوب را داشته باشید.

براساس گوگل سایز بنرهای موفق به این صورت می باشد:  ۲۵۰*۳۰۰ مستطیل متوسط ۹۰*۷۲۸  لیدر برد و ۶۰۰*۱۶۰. طبق فضای خالی که به شما تعلق می گیرد می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید.

۲.سادگی همیشه هزینه دارد.

از اطلاعات،تصاویر و المان های دیگری که باعث گیج شدن مخاطب می شود استفاده نکنید. این نوع طراحی  هیچ تاثیری نخواهد داشت و بی فایده است.
طراحی باید تا حد امکان ساده باشد. این اتفاق زمانی می افتد که از تنوع رنگ کم، فونت ساده و دیگر المان ها استفاده شده باشد. یکی از راه های  ساده نگه داشتن بنر تبلیغاتی استفاده از فونت، رنگ و المان های خود لوگو است.

۳.از Ctr با درایت استفاده کنید.

حدس می‌زنم همه شما از تاثیر دکمه ها با اطلاع هستید و می دانید که می تواند باعث افزایش CTR شود.تمرکز بیشتری روی دیزاین Call To Action بگذارید.
ایده خوبی هست که دکمه‌ها را با رنگ متفاوت از پس زمینه درست کنید. این مدل طراحی باعث جلب توجه توسط بازدیدکنندگان می شود و بیشتر آنها  روی بنر کلیک می کنند.

۴.واضح بودن متن باید در اولویت قرار بگیرد.

این واضح ترین قدم برای ایجاد یک طراحی بنر است. معمولا در بنر ها از نوشته زیاد استفاده می شود اما بنر خود را درگیر نوشته ها و متن های طولانی نکنید و مطمئن شوید که متن قابل خواندن باشد.

به این دو نکته حتما توجه کنید. نکته اول اینکه هدلاین باید بزرگ و بُلد شده باشد و باید با سایز و رنگ بقیه متن بنر فرق کند. نکته بعدی متن شماست.
اندازه متن باید یک چهارم از تیتر بنر کوچکتر باشد. باید دقت کنید فونت و رنگ با وب‌سایت شما تفاوتی نداشته باشد و از یک گایدلاین پیروی کند.

۵.از فایل‌هایی که حجم زیادی دارند دوری کنید.

اگر می خواهید گروه هدف شما با بنر تبلیغاتی شما تعامل برقرار کنند باید خیلی سریع متوجه بنر تبلیغاتی شما بشوند. اما اگر حجم بنر زیاد باشد زمان زیادی برای لود شدن می گیرد.
بازدیدکنندگان سایت این همه وقت برای لود شدن بنر شما ندارند و منتظر باز شدن آن هم نمی شوند و تجربه بدی به آن‌ها می‌دهد. به همین دلیل حجم بنر باید کم باشد.

برای آنهایی که سرعت اینترنت پایینی دارند این زمان بیشتر هم می‌شود. گوگل ادوردز حجم فایل بنر را ۱۵۰ کیلوبایت پیشنهاد می‌کند.

۶. از انیمیشن استفاده کنید.

طراحی بنر هایی که حالت انیمیشنی دارند خیلی تاثیر گذار است اما باید حواسمان باشد که باعث تداخل در رساندن پیام بنر نباشد. از انیمیشن های ساده استفاده کنید و بیش تر ۱۵ ثانیه نباید باشد و بیشتر از ۳ بار هم اجرا نشود.

۷. با برند خود تعامل داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که بنر تبلیغاتی شما با برند و صفحه فرود همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت مخاطب خود را گیج می کند.

نتیجه گیری:

طراحی بنر برای رسیدن شما به هدفتان ضروری است. اما یک بنر تبلیغاتی زمانی تاثرگذار می شود که طراحی آن ساده باشد  و در سایز استاندارد باشد.

رنگ فونت و المان های دیگر باید با دقت انتخاب شوند. دقت کنید حجم فایل کم باشد تا زمان زیادی برای لود شدن از کاربر نگیرد.

 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!



کلمه کلیدی :

طراحی بنرهای تبلیغاتی مؤثر

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66