چه نوع تبلیغاتی موثراست؟ تاریخ ثبت : 1399/02/07_13:36

چه نوع تبلیغاتی موثراست؟


چه نوع تبلیغاتی موثراست؟

  تبلیغات بخش بزرگی از هر کسب و کار را در بر می‌گیرد. واضح است که بدونتبلیغات و بازاریابی نمی‌توان چیزی فروخت. البته روش‌های موثر تبلیغات در کشورهای مختلف متفاوت از یکدیگر هستند. از این رو بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای ایرانی به دنبال یافتن بهترین روش تبلیغات در ایران هستند. اگر نگاه اجمالی به سخن بزرگان در مورد تبلیغات داشته باشید متوجه خواهید شد که همواره بزرگان صنعت کسب و کار نیز روش‌های مختلفی را برای تبلیغات محصولات کسب و کار خود جستجو می‌کنند.

بهترین روش تبلیغات در ایران چیست؟

اگر کسب و کارهای مختلف ایرانی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید متوجه این موضوع خواهید شد که روش‌های مختلف تبلیغات که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند در ایران کارگر نخواهد بود. زیرا فضای کسب و کارهای ایرانی با سایر کشورهای دنیا متفاوت است. بنابراین در این مطلب سعی کرده‌ایم نمونه‌هایی از بهترین روش تبلیغات در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

استفاده از تبلیغات خلاق

یکی از مهمترین مسائلی که در تبلیغات ایران جای آن خالی است تبلیغات خلاق است. هر چند برخی از کسب و کارها سعی می‌کنند از روش‌ها و ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات کسب و کارهای خود استفاده کنند. اما تعداد این کسب و کارها بسیار محدود است. اما احتمالا این سوال برای شما هم پیش بیاید که منظور از تبلیغات خلاق چیست؟

با توجه به تغییر فضای حاکم بر کسب و کارها و ظهور استارتاپ‌های مختلف روش‌های تبلیغات سنتی دیگر نمی‌تواند ذهنیت مشتریان را نسبت به برند شما تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین اکثریت کسب و کارها در تلاشند تا به کمک روش‌های بازاریابی و تبلیغات خلاق بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مشتریان خود داشته باشند و به این طریق ذهن مشتریان خود را تسخیر کنند تا بتوانند میزان فروش محصولات کسب و کار خود را تا حد زیادی افزایش دهند. به عنوان مثال طراحی کارت ویزیت‌های خلاقانه، پوسترهای تبلیغاتی مدرن و … نمونه‌هایی از تبلیغات خلاق کسب و کارها هستند. هم اکنون شرکت‌های گرافیکی مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی کارت ویزیت‌های خلاقانه فعالیت می‌کنند.

بیلبوردهای تبلیغاتی

هر چند در بسیاری از کشورهای جهان بیلبوردهای تبلیغاتی و تبلیغات بنری جای خود را به تبلیغات اینترنتی داده است. اما در کشور ما هنوز هم بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی هستند. البته طراحی این بیلبوردهای تبلیغاتی دچار تحولاتی شده است. آشنایی با روش کار این بیلبوردهای تبلیغاتی کار چندان سختی نیست. برای درک این موضوع کافی است نگاهی به محیط اطراف خود داشته باشید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که در محل‌های پرتردد بیلبوردهای تبلیغاتی مختلفی نصب شده‌اند. که مواجهه افراد مختلف با این بیلبوردها به صورت روزانه، نقش موثری در افزایش سهم از ذهن مشتری ایفا می‌کند. به عنوان مثال می‌توان به بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت سونی، سامسونگ، سن ایچ و یا پشمک حاج عبدالله و … اشاره کرد که روزانه چندین بار در نقاط مختلف شهر با آن‌ها رو به رو می‌شویم.

بهترین روش تبلیغات در ایران

بیلبورد تبلیغاتی بهترین روش تبلیغات فیزیکی در ایران

تبلیغات بر روی بیلبورد های بزرگ راه ها و یا در سطح شهر ممکن است کمی گران باشد اما هنوز هم نفوذ پذیری زیادی دارد. طراحی و پیاده سازی یک تبلیغ خوب برای معرفی نام تجاری و یا برندتان از اهمیت بالایی برخوردار است. این تبلیغات در فضای باز قرار است انجام شود پس باید به این فکر کنید که چه چیزی باعث تحریک مردم می شود و توجه مردم را به خودش جلب می کند.

تبلیغات فیزیکی و آفلاین اگر جالب باشند باعث می شود مردم در مورد آن صحبت کند. بازاریابی به این صورت هنوز یکی از بهترین روش های تبلیغات تجاری است که می تواند به شناخت برند شما کمک کند

 

 

 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .



کلمه کلیدی :

چه نوع تبلیغاتی موثراست؟

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66