قوانین طلایی تبلیغات موثر تاریخ ثبت : 1399/04/01_11:11

چند قانون طلایی برای تبلیغات موثر


10 قانون طلایی در تبلیغات تاثیرگذار

در دنیای امروز تبلیغات نقش کلیدی را در موفقیت کسب و کارهای مختلف ایفا می کند. بدون شک تمامی برندها نیازمند فعالیت در این حوزه هستند با این حال در این زمینه نحوه انجام کار نیز تعیین کننده محسوب می شود.

در این رابطه توجه داشته باشید که هر تبلیغی نیازمند زمان و هزینه است که هدر رفتن آن بدون شک یک شکست سنگین برای برند شما خواهد بود. در این رابطه توصیه می شود تا از همان ابتدای کار و شروع فعالیت در این حوزه، به شکلی حرفه ای عمل کرده و ریسک کار را تا حد امکان کاهش دهید.

در همین راستا و در ادامه به بررسی 10 قانون مهم تبلیغات، خواهیم پرداخت.

1-نسبت به کیفیت محصول خود اطمینان کافی را به دست آورید 

محصول شما تنها زمانی موفق خواهد بود که محصول معرفی شده مشابه ادعاهای مطرح شده باشد. درواقع در موارد متعددی مشاهده شده است که برندها اقدام به بزرگنمایی کرده و محصول خود را دارای ویژگی ها و قابلیت هایی می دانند که ابدا در آن وجود ندارد. درواقع تبلیغ تنها باید معرف وجود شما باشد. به همین خاطر نباید انتظار داشت که مخاطب صرفا به اطلاعات موجود اکتفا نماید. به همین خاطر توصیه می شود تا قبل از تبلیغ محصول، نسبت به ویژگی های آن به اطمینان کافی دست پیدا کرده و سپس از روش های مختلف و جذاب برای معرفی و تبلیغ آن استفاده کنید. در این رابطه آزمایش قبل از عرضه، از جمله اقدامات مفید محسوب می شود.

2-به خاطر داشته باشید که تبلیغات نیازمند زمان کافی است

این امر که همواره اهداف و نتایج کوتاه مدت را مورد بررسی قرار دهید، باعث خواهد شد تا در مدت زمان کوتاه از اقدامات تبلیغاتی خود منصرف شده و به دنبال راهکار دیگری باشید. این امر در حالی است که تبلیغات امری زمان بر بوده و کیفیت کار شما تنها می تواند تغییرات کوچکی را ایجاد کند، با این حال نمی توان در بهترین حالت نیز انتظار داشت که اقدامات شما نتایج خود را طی چند روز آینده نشان دهد. به همین خاطر لازم است تا این باور را در خود شکل دهید که تبلیغ شما زمان کافی را برای نشان دادن تاثیر خود نیاز خواهد داشت.

همچنین توجه داشته باشید که این مدت زمان با توجه به روشی که در پیش گرفته اید، متفاوت خواهد بود. به همین خاطر نباید اقدامات تبلیغاتی خود را با یکدیگر مقایسه کرد. در نهایت توجه داشته باشید که لازم است تا نتایج اقدامات خود را مورد بررسی قرار داده و اقدامات بعدی را به شکلی حرفه ای تر انجام دهید. درواقع این امر که علت ناموفق بودن تبلیغ به علت یکسری موارد کوچک ولی با اهمیت باشد، بسیار زائد بوده و به همین خاطر نباید فورا به دنبال جایگزین کردن روش سابق باشید.

3-نسبت به شکست واکنش خوبی از خود نشان دهید

با نگاهی به تمامی برندهای مطرح جهان، به این نکته پی خواهید برد که تمامی آن ها چندین مورد تبلیغات ناموفق را در کارنامه خود دارند. جالب است بدانید که بیش تر این موارد مرتبط با شروع فعالیت آن ها است. به همین خاطر نباید از خود انتظارات عجیبی داشت. با این حال در این رابطه واکنش شما نسبت به این اتفاقات طبیعی عامل تعیین کننده خواهد بود. درواقع این امر که شما از آن ها درس گرفته و به دنبال پیشرفت و بهبود خود باشید، به عاملی تبدیل خواهد شد که در نهایت موفقیت مناسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در نهایت توصیه می شود تا تبلیغ خود را در محیطی کوچک تر مورد آزمایش قرار داده تا بتوانید قبل از پرداختن به آن، ایرادات کار را برطرف کنید.

4-انتظارات مخاطبان را در اولویت کار خود قرار دهید 

برای موفقیت تبلیغ خود لازم است تا جامعه شناسی خوبی را داشته باشید. درواقع از جمله اشتباهات بزرگ برندها این است که مخاطب را فراموش کرده و خواست خود را مورد توجه قرار می دهند. این امر در حالی است که تبلیغ شما در راستای ایجاد ارتباط کافی با مخاطب، نیازمند نزدیکی به سلیقه و انتظارات آن ها خواهد داشت. در این رابطه پژوهش عامل تعیین کننده محسوب شده و لازم است تا اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.
 

5-برای تمامی روش های خود بودجه یکسان تعریف نکنید 

برخی از شرکت ها بر این باور هستند که بدون در اختیار داشتن بودجه مناسب، قادر به فعالیت مفید در زمینه تبلیغات نخواهند بود. این امر در حالی است که محدود بودن بودجه مزیت های بزرگی را به همراه دارد. برای مثال این امر باعث خواهد شد تا مدیریت بهتری را بر روی بودجه خود صورت داده و مجبور باشید تا تمامی روش ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

در نهایت فراموش نکنید که خلاقیت از دل همین شرایط بیرون خواهد آمد. به همین خاطر هم است که امروزه برندهای بزرگ سیاست محدود کردن بودجه را در پیش گرفته و با این اقدام، به صورت حرفه ای تر عمل می نمایند. با توجه به توضیحات ارائه شده، لازم است تا تمامی روش های خود را یکسان نداشته و اولویت بندی مناسبی را داشته باشید. فراموش نکنید که در این رابطه هر شرکتی باید با توجه به امکانات و نیاز خود عمل کند. به همین خاطر مقایسه در این امر اقدامی هوشمندانه نخواهد بود. همچنین این امر که بخشی از هزینه ها را به آموزش حرفه ای این امر نیز اختصاص دهید، خود کمک بسیار خوبی محسوب خواهد شد.

6-فراموش نکنید که تمامی داده ها درست و قابل ارزیابی نیستند 

اگرچه شما برای انجام امور بازاریابی خود به پایگاه داده مناسب نیاز خواهید داشت، با این حال باید توجه داشته باشید که تمامی منابع شما از ارزش کافی برخوردار نبوده و نمی توان آن ها را اطلاعاتی دقیق تصور کرد. در همین راستا لازم است تا منابع موثق خود را شناسایی کرده و از پرداختن به تمامی داده ها خودداری کنید. در این رابطه توصیه می شود تا همواره داده های خود را مورد ارزیابی و مقایسه با سایرین قرار داده و نسبت به درستی آن ها اطمینان حاصل کنید.

7-از اهمیت زمان غافل نشوید 

این امر که یک سیاست در حال حاضر پاسخگوی کامل نیاز شما بوده، اما پس از مدتی دیگر کاربرد لازم را نداشته باشد، از جمله قوانین طبیعی محسوب می شود. درواقع هر چیزی زمان مشخص خود را خواهد داشت. به همین خاطر لازم است تا ضمن شناسایی زمان درست هر اقدام، نسبت به نحوه اجرایی نمودن آن نیز برنامه ای دقیق داشته باشید. به همین خاطر امروزه بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا تغییراتی را در حتی آرم تجاری برند خود ایجاد کنند تا از تکراری شدن جلوگیری کرده و تنوع لازم را حفظ نمایند. در این رابطه توجه داشته باشید که لازم است تا خود را با روند تغییرات هر زمان، به خوبی همگام سازید.

8- ارتباط لازم را میان اقدامات خود ایجاد کنید 

به این امر که تمامی موارد به کار رفته در تبلیغ، با محصول و نیاز شما در ارتباط باشند به خوبی فکر کرده و در تلاش برای ایجاد پیوند هرچه بیش تر باشید. برای مثال استفاده از یک قهرمان ورزشی برای تبلیغ نوشابه انرژی زا، انتخابی کاملا درست است. با این حال همین افراد برای تبلیغ یک محصول مرتبط با کودکان بدون شک بی ارتباط خواهند بود. به همین خاطر لازم است تا در این رابطه فکر کرده و برنامه دقیقی داشته باشید. در نهایت این امر که بتوانید افراد را نیز به نوعی با تبلیغ خود درگیر نمایید، خود نتیجه کار را افزایش خواهد داد.

9-خوش بین باشید 

بدون خوش بین بودن شا قادر به ایجاد ایده های خوب نخواهید بود. این امر یک واقعیت است و به همین خاطر ضروری است تا فرد را برای امور بازاریابی و تبلیغات خود انتخاب کنید که از این مهارت برخوردار باشد. بدون شک شما با ایده های بدبینانه قادر نخواهید بود تا بر روی مخاطب تاثیر مثبت و مناسبی را ایجاد نمایید. این امر شما را در ارائه یک تصویر منصفانه یاری خواهد کرد.

10-بیش از حد از clickbait (طعمه برای کلیک کردن) استفاده نکنید 

در این روش سایت ها به انتشار تیترها و مطالبی که در ظاهر جذاب هستند، پرداخته و هدفی جز تبلیغ ندارند. برای مثال ممکن است یک سایت اقدام به انتشار موضوعاتی نماید که برای خواننده جذاب و در عین حال بدون بار علمی و متنی خاصی می باشد. این امر تنها برای این است که مخاطب به سایت مربوطه مراجعه کرده و تبلیغات را مشاهده کنند. در اکثر این سایت ها فرد حتی به مطلب مورد نظر نیز دست پیدا نخواهد کرد. اگرچه این امر میزان بازدید سایت شما را افزایش می دهد، با این حال فراموش نکنید که استفاده بیش از حد آن در درازمدت نتیجه عکس را به همراه خواهد داشت. در نهیات توجه داشته باشید که از سال 2017 این اقدام در زمینه سئو دیگر نتیجه قبل را به همراه ندارد.



 

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس بگیرید .



کلمه کلیدی :

تبلیغات موثر

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66