تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/12/22_11:12

هوش تبلیغاتی چیست؟


هوش تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات دیجیتال یک مشکل شفاف است. برندها زمان دشواری دارند در کسب بینش در مورد آنچه که آنها برایش پرداخت می کنندو یا در جایی که تبلیغات آنها قرار می گیرد.علاوه بر این ها، هزینه تبلیغات دیجیتال در طول دو سال گذشته به میزان 12 درصد افزایش یافته است، به این معنا که مارک ها بیشتر پول می پردازند، اما هنوز هم بینش بهتری نسبت به نحوه انجام تبلیغات یا جایی که تبلیغات ظاهر می شوند، ندارند.

این مشکل هنوز از بین نرفته است. ارائه دهندگان عمده تبلیغات مانند گوگل تلاش می کنند تا جاهایی که تبلیغات قرار می گیرند را آدرس دهی کنند که این کار بسیار مثبت است. اما شبکه ها و تهیه کنندگان تبلیغات شخص ثالث خیلی کم تلاش کرده اند تا تبلیغات دیجیتال را شفاف تر سازند.برندها همان هایی هستند که در این محیط بازنده هستند. اما این نباید اینگونه باشد.

راهکارهای هوش تبلیغاتی

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟1

راهکارهای هوش تبلیغاتی وضوح و شفافیت را در اکوسیستم تبلیغاتی نامشخص ارائه می دهند. در حقیقت، اگر برند شما تعداد قابل توجهی تبلیغات را به صورت آنلاین انجام می دهند، راه حل های هوش تبلیغاتی برای به دست آوردن بهترین بازگشت در سرمایه گذاری شما کاملاً حیاتی هستند.

چگونه هوش تبلیغاتی بازگشت سرمایه را فراهم می کند؟

اولاً، چگونه نرم افزار هوش تبلیغاتی می تواند به کسب و کار شما نتایج واقعی می دهد؟ سه راه بزرگ وجود دارد.

هوش رقابتی

با استفاده از نرم افزار هوش تبلیغاتی شما می توانید به جایگاه رقبای خود در کنار جایگاه خود نگاه بیندازید. شما قادر به ارزیابی دقیقا همان جایی هستید که رقبای برند شما تبلیغات می کنند، آگهی هایی که آنها برای برندشان انجام می دهند و هزینه هایی که آنها برای این تبلیغات می پردازند.

این بینش ها می توانند برای آگاهی شما از استراتژی تبلیغاتی خودتان و دیگران مورد استفاده قرار گیرند تا با شدت بیشتر رقابت کنید یا از فرصت های تبلیغاتی ناشناخته استفاده کنید.

شفافیت تبلیغات

نرم افزار هوش تبلیغات همچنین برای شفافیت بیشتر در تبلیغات برندها استفاده می شود. شما قادر خواهید بود تعیین کنید که هزینه شما در کجا اختصاص داده شده است و چگونه اختصاص داده شده است (مستقیم و غیر مستقیم). این اطلاعات می تواند به شما در هنگام برخورد با ارائه دهندگان فهرست تبلیغات قدرت نفوذ و برتری دهد.

استراتژی برند بهتر

به طور کلی، برنامه کاری هوش تبلیغاتی به برند شما بینش واقعی می دهد که نتایج واقعی را سبب می شود. شما قادر خواهید بود که ببینید چگونه کانال ها، آگهی ها و مکان های مختلف تبلیغات را انجام می دهند. این بینش ها در نهایت می تواند منجر شود که استراتژی برند بهترین نتایج ممکن را با حداقل هزینه های ممکن تولید کند و به این سمت و سو هدایت شود.

ویژگی های کلیدی یک برنامه کاری هوش تبلیغاتی چیست؟

یک راه حل هوش تبلیغاتی یک برنامه کاری نرم افزاری است که فعالیت های تبلیغاتی برندها را دنبال و جهت یابی می کند.بهترین برنامه های کاری این نرم افزارها اطلاعاتی را ارائه می دهند در مورد اینکه چگونه برند شما، رقبای شما و سایر شرکت ها در صنعت مورد نظر شما پول را در تبلیغات خرج می کنند و جایی که آنها این پول را صرف می کنند.به عنوان مثال، برنامه پثمتیک (Pathmatics) هزینه تبلیغات، جذابیت و خلاقیت را برای هزاران برند موجود در هر صنعتی در نزدیکی زمان واقعی ردیابی می کند. شما می توانید در تصویر زیر ببینید که چه مقدار تبلیغ کنندگان بزرگ به تفکیک برند برای تبلیغات تلفن همراه از آوریل تا مه 2017 هزینه کرده اند.

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟7

 

(فعالیتهای تبلیغاتی تبلیغ کننده های بزرگ به تفکیک برندها،به صورت مستقیم و غیرمستقیم، با اعلام هزینه ها و اثرات این تبلیغات در بازگشت سرمایه)برنامه کاری هوش تبلیغاتی می توانند اطلاعات را در مورد اینکه چگونه برندها بر روی دسکتاپ، تلفن همراه، ویدیوهای کامپیوتری، ویدیو موبایل و محتوا های وبسایت ها تبلیغ می کنند، ردیابی کنند.این اطلاعات شامل این می شود که چه مقدار برندها از جمله برند خود شما در کانال های مختلف هزینه می کنند و اثراتی که این تبلیغات تولید می کنند. علاوه بر این، این داده ها می توانند در صنایع مختلف تفکیک شوند.

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟5


برنامه کاری هوش تبلیغاتی می تواند کانال های خریداری شده توسط تبلیغ کنندگان را نمایش دهد، از جمله شبکه های تبلیغاتی، DSP ها، مبادلات و SSP ها. آن همچنین می تواند بین برندهای فردی در پایگاه داده نرم افزار هوش تبلیغاتی مقایسه شود.

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟3

پلتفرم هوش تبلیغاتی به کاربران اجازه می دهد تا هزینه تبلیغاتی را بین هر برند توسط پلتفرم پایگاه داده مقایسه کنند. علاوه بر اطلاعات هزینه های صرف شده و اثرات تبلیغات برای برندها، برنامه کاری هوش تبلیغاتی این اطلاعات را برای سایت های فردی به تفصیل شرح می دهد.

 

(سایت های برتر براساس هزینه تبلیغات و اثرات آنها نمایش داده می شوند. )

نرم افزار هوش تبلیغاتی حتی میتواند بینشی را در افرینندگان آگهی های تبلیغاتی تهیه کند.

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟4ببینید که رقبای شما چه تبلیغاتی را انجام می دهند و اجرا می کنند و چه مقدار پول آنها قبل هر اثر و هر خلاقیت هزینه می کنند. در نهایت، برنامه کاری هوش تبلیغاتی می توانند به شما نشان دهند که چطور برندها در سایت های خاص تبلیغ می کنند …

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟5

… و مسیرهای تبلیغاتی آگهی های خاص را نشان می دهند و به شما نشان می دهند که دقیقا چگونه هر تبلیغاتی به کار می روند.

هوش تبلیغاتی چیست و چگونه هوش تبلیغاتی می توان از برندها سود برد؟6

نتیجه گیری

با استفاده از نرم افزار هوش تبلیغاتی شما می توانید به جایگاه رقبای خود در کنار جایگاه خود نگاه بیندازید. نرم افزار هوش تبلیغات همچنین برای شفافیت بیشتر در تبلیغات برندها استفاده می شود.شما قادر خواهید بود تعیین کنید که هزینه شما در کجا اختصاص داده شده است و چگونه اختصاص داده شده است.برنامه کاری هوش تبلیغاتی می توانند اطلاعات را در مورد اینکه چگونه برندها بر روی دسکتاپ، تلفن همراه، ویدیوهای کامپیوتری، ویدیو موبایل و محتوا های وبسایت ها تبلیغ می کنند، ردیابی کنند.
داده های مختلف که توسط برنامه کاری نرم افزار هوش تبلیغاتی ارائه شده اند می توانند به برند ها در فعالیت های تبلیغاتی خود و فعالیت های رقبایشان بینش باور نکردنی بدهند. این بینش برندها مزیت رقابتی قابل توجهی را به ارمغان می آورد.

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

هوش تبلیغاتی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66