تبلیغات محیطی و مترو تاریخ ثبت : 1400/10/12_10:4

تبلیغات مترو ، گامی در جهت رشد آگاهی از برند


تبلیغات مترو شامل چه رسانه هایی می شود؟

تبلیغات مترو پیام شما را دقیقاً در مقابل مخاطبان شما درست در زمان و مکانی که  می خواهید توجه شان را جلب  کنید نمایش می دهد. مترو زمان کافی برای نشان دادن داستان  برند شما را از طریق تابلو های بک لایت، تابلوهای سکوی ایستگاه ها، گیت های ورودی ، بدنه قطارها  و کتیبه های داخل قطار فراهم می کند .

تبلیغات در مترو تهران با آسانگار - کد الکترونیک

تبلیغات در مترو برای چه کسب و کارهایی مفید است؟

استارتاپ های بزرگ و برند ها امروزه به دلیل نرخ بالای بازگشت سرمایه تبلیغاتی از یک طرف و بازده بالای تبلیغات از طرفی دیگر بیشترین حجم تبلیغات محیطی را به خودشان اختصاص می دهند.متروی تهران ،بزرگترین و پر مصرف ترین وسیله نقلیه درون شهری محسوب می شود. 

تبلیغات مترو چه تاثیری در رشد کمپین های دیجیتال دارد ؟

 بیش از 50 درصد جمعیت تهران ، مترو را  سریع‌ترین و اسان‌ترین راه برای رفت و آمد در شهر می دانند. مترو ، خانه ی اصلی تبلیغات دیجیتال و ثابت در سراسر شهر  تهران است. تبلیغات مترو روزانه توسط چندین میلیون مسافر دیده می شود.میانگین تردد روزانه مترو در شهر تهران در حال حاضر بیش از 2 میلیون مسافر است که در ایام کرونا تعداد سفر  با مترو، به طور متوسط 42 درصد افزایش یافته است . روزهای پایان هفته نیز به دلیل ترافیک بالای خیابان ها، مسافران بیشتری از طریق مترو جابه جا می شوند  بسیاری از کمپین های موفق تبلیغاتی پس از ارائه ی تبلیغات محیطی رشد بیش از 30 درصدی را در ترافیک سایت های خودشان تجربه کردند.



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :آسانگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66