تبلیغات در مترو کرج تاریخ ثبت : 1397/10/09_11:25

تبلیغات در مترو کرج


در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ جامعه ای را نمیتوان یافت که خود را در محدوده ی مرزهای جغرافیای خویش محصور سازد و با سایر جوامع به تبادل نپردازد. یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی بین جوامع و درون جوامع تبلیغات است.

تبلیغات در مترو کرج

تصویر برند و تبلیغات نقش بسیار مهمی را در پیشرفت تجارت دارند. تبلیغات به شیوه های مختلفی ازجمله تلویزیون، رادیو، ارسال کاتالوگ و بنر جهت ترغیب کردن مشتری انجام میشود. در عصر مدرن، تبلیغات وسیله ای مهم برای تبلیغ محصولات و خدمات تبدیل شده است و برای هدفهای ارتباطی استفاده میشود.

هیچ شرکتی نمیتواند رهبر بازار شود، مگر آنکه برای تبلیغات خود مقدار زیادی از بودجه خود را سرمایه گذاری کند. در این میان تبلیغات محیطی یکی از کلیدهای اصلی آگاهسازی مصرف کنندگان است.یکی از انواع تبلیغات، تبلیغات شهری (محیطی) است که از فضای شهر به عنوان رسانهای برای انتفال پیام خود بهره میبرد. این فضا میتواند کنار یک خیابان یا بزرگراه، بدنه و ایستگاه اتوبوس، بدنه و ایستگاه قطارهای مترو، پنل، بیلبورد، تلویزیون های شهری و … باشد که نقش متمم و یادآوری کننده را ایفا میکند.

تبلیغات در مترو کرج

این دسته از تبلیغات باید خاطره تبلیغی را در ذهن مخاطب ایجاد کند که از رسانه های دیگر دیده و یا شنیده شده باشد. تبلیغات محیطی باید در زمان و مکان درست استفاده شود. تبلیغات محیطی ساده ترین راه برای معرفی تبلیغات محصول یا کسب و کارتان است چون بهترین ابزار بازاریابی برای ارتباط با مردم مختلف است. در تبلیغات محیطی نیازی به پیداکردن مصرف کننده نیست و این مصرف کننده است که تبلیغ شما را پیدا میکند.

تبلیغات در مترو کرج

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو کرج

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66