تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1399/08/05_16:20

تبلیغات در مترو ، کمترین هزینه و بیشترین سود


تبلیغات در مترو، کمترین قیمت و بیشترین تاثیر

تبلیغات در مترو، پیام شما را در مقابل مخاطبین خود قرار می‌دهد و در جایی که فرد احتیاج به یک سرگرمی و حواس پرتی دارد.هدف اصلیه تصمیم گیرندگان شرکتی و مدیران اجرایی،تحت تاثیر قرار دادن بینندگان با تبلیغات دارای تاثیرگذاری زیاد هستند. فراوانی سفر به معنی فراوانی قرار گرفتن در تبلیغ های شما در دید مخاطبین در ساعات صبح و ساعات شلوغی عصرگاهی است.

تبلیغات در مترو نیز بر مخاطبانی که اکثرا از دانشجویان، سرپرست خانواده ها و توریست‌ها تشکیل شده اند تاثیر می‌گذارد. در حالی که این افراد فعالیت‌های روزانه خود را انجام می‌دهند و به شهر می‌روند، و این شما را مطمعن میکند که تبلیغ شما بلافاصله قبل از فعالیت یا خرید این افراد در مترو و مسیر رفت و آمد آن ها دیده می‌شود.

با توجه به فراوانی تبلیغات بسیار متمرکز امروزی، تبلیغات محیطی (مثل تبلیغات در مترو) یکی از تاثیرگذارترین و موثرترین راه برای هدف قرار دادن مخاطب تان با تاثیر بصری فوری است.

 

تبلیغات محیطی، بزرگ و رنگارنگ، همیشه روشن و همیشه قابل‌مشاهده است، تبلیغات محیطی نوردهی های مکرری را در تمام روز و هفت روز هفته ایجاد می‌کنند، و با تعداد مخاطبان انبوه و با پوشش گسترده به بازار مورد نظر را هدف قرار میدهد.

تبلیغات محیطی هرجا که مردم میروند تبلیغ نیز همراه انها میروند. این تبلیغات برای موسسات آموزشی بزرگ، مراکز مالی، مراکز خرده‌فروشی و مراکز تفریحی بسیار پر سود است.

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو تبلیغات محیطی تبلیغات تبلیغ

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66