بیلبورد تاریخ ثبت : 1399/03/17_15:11

بیلبورد های تبلیغاتی در کرج 


بیلبورد های تبلیغاتی در کرج 

این تابلو های تبلیغاتی بزرگ که در میدان ها، بزرگراه ها، خیابان ها و حتی به دیواره ی اتوبوس های شهری نصب می شوند می توانند در افزایش سود کسب و کار شما خیلی مفید و کارآمد باشند در واقع این تابلو های تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی است که به شدت باعث جلب توجه افراد رهگذر از آن مکان می شوند.

بیلبورد

 البته بیلبورد ها باید ویژگی هایی را دارا باشند:

تابلو های تبلیغاتی باید دارای یک شعار کلی و مختصر باشند تا تاثیر گذار باشد و هم اینکه افرادی که از مقابل این تابلو می گذرند بتوانند در مدت زمان کوتاه 7 تا 12 ثانیه این تبلیغ را بخوانند.

بیلبوردی تاثیر گذاری بیشتری دارد که دارای تصویری با رنگ آمیزی شاد و واضح باشد و بتواند منظور شما را خیلی صریح بیان کند و باید به این نکته توجه داشت که تصویر بیلبورد از کلمات به کار برده در آن مهم تر است چون در این مدت زمان کوتاه که گفته شد تصویر می تواند تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد کند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در بیلبورد مورد توجه قرار گیرد مکانی است که تابلو تبلیغاتی نصب می شود بهتر است بیلبورد در مکان های عمومی و شلوغ نصب شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

یکی از مهم ترین تفاوت های بیلبورد با سایر تبلیغات این می باشد که با کمترین زمان بیشترین تاثیر گذاری را در ذهن مخاطب ایجاد می کند البته اگر بتوانیم در تبلیغ مان از عکس های خنده دار استفاده کنیم تاثیر بیلبورد مان بیشتر نیز می شود. مخاطب با این نوع از تاثیری که از تبلیغ شما گرفته است به طرفدار های محصولات مورد تبلیغ شما اضافه می شود و به سمت شما می آید

شعار بیلبورد شما می تواند گسترده تر شود و به صورت صوتی یا تصویری در تلویزیون یا رادیو پخش شود.

اگر دقت داشته باشید در ورودی های هر شهر می توانید بیلبورد های رستوران ها، سفره خانه ها، اماکن و مناظر دیدنی را ببینید معمولا مسافران زیادی از شهر شما عبور می کنند که اطلاعات چندانی از این مکان ها در دسترس شان نیست پس این ابزار تبلیغاتی می تواند کسب وکار شما را رونق دهد.

بیلبورد و نقش آن در تبلیغات و برندینگ  

گفته شد که بیلبورد ها یک وسیله تبلیغاتی برای کار شما در مدت زمان کوتاه می باشد پس باید از خلاقیت زیاد در طراحی و نوآوری استفاده کنیم و با دنیای پیشرفته و به روز بتوانیم پیش برویم اگر از تابلو های تبلیغاتی دیگر کپی برداری کنیم یا تنوعی ایجاد نکنیم باعث تاثیر منفی روی برند خود می شوید همان طور که می خواهید برند تان برتر از برند دیگران باشد باید تبلیغات شما نیز برتر از آن ها باشد باید در نظر بگیریم چه تبلیغاتی برای مردم جذاب است. امروزه طراحی های سه بعدی، شرکت دادن مردم عادی و استفاده از عناصر متحرک در بین مدل های دیگر تبلیغات موفق تر عمل کرده است شما می توانید از این گونه تبلیغات ایده بگیرید.

مزایای چاپ بیلبورد در تبلیغات محیطی

– حضور بلند مدت بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث شناسایی یک نام تجاری می شود.
– حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی باعث ایجاد آگاهی سریع می شود.
– چاپ بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.
– با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می توان تبلیغات رادیو- تلویزیونی و مطبوعاتی را به مقابل خانه ها و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.
– قدرت تطبیق اعجاب انگیز رسانه ی محیطی، امکان استفاده ی موثر از این رسانه را در تکمیل کمپین های رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی فراهم میکند.
-تبلیغات محیطی به وسیله ی ارائه ی پیامی ساده و بسیار تاثیر گذار، از در هم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند.
– تسهیل در ایجاد موقعیت های فروش برای کالا و خدمات با ساخت یک برنامه ی یکپارچه ی تبلیغات نام تجاری.
– امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان ، با حضور در کنار خیابان ها، جاده ها و محلهای فروش.
– ایجاد امکان یادآوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم گیری در محل های خرید.
– با تبلیغات محیطی بیلبورد، هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می کند تا از محصولات و خدمات استفاده کنند.
– تبلیغات محیطی و چاپ بیلبورد باعث افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شود.



کلمه کلیدی :

نام نویسنده :الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66