اهمیت تبلیغات و چرایی تبلیغ کردن تاریخ ثبت : 1399/01/19_14:17

اصلا چرا باید تبلیغ کنیم؟


  • ترویج

مهمترین هدف برای تبلیغات، محصول است. محصول مهمی که آن را به مشتری و مردم عرضه می کنید با تکیه بر تکنیک های اساسی می توانید در روزنامه ها، بیلبورد ها، رسانه، برگه های چاپی و کارت ویزیت ها این تبلیغات را گسترش دهید.

  • اطلاع رسانی

تبلیغات به بالا بردن محتوای محصول کمک می کند و با بالا رفتن دموکراسی و آشنایی افراد با محصول، فرهنگ مردم مورد هدف برای خرید محصول و خدماتی که ارائه می کنید بالا می رود.

  • مقایسه

تبلیغات، مردم را دعوت می کند که بیشتر محصول شما را در مقابل محصولات رقیب شما ببینند و بشناسند. به طور مثال شما می خواهید تبلیغات پودر رختشویی را برای مردم به نمایش بگذارید می توانید از پودر شما و یک پودر دیگر در مقابل چشمان مردم لکه لباسی را از بین ببرید.

  • یادآوری – نگهداری

یک تیم برای تبلیغات محصول ضروری و لازم است به مشتری متذکر شوید و بگوئید که همیشه در کنار او هستید. در این مرحله اقتصادی برخی از منطقه های تجاری، رستوران ها، شرکت ها به صورت ساده ولی قوی تبلیغات خود را دارند.
نمونه این تبلیغات عبارتند: از برگه های چاپی ، کارت ویزیت، ایمیل، این موارد به شما کمک می کند همیشه با مشتری ارتباط داشته باشید.

  • روحیه معنوی

وقتی دیگران به شما می گویند شنیده ایم شرکت شما موفقیت های فوی العاده ای کسب کرده و محصولات فوق العاده ای دارید؛ این امر باعث می شود کارمندان شما با اشتیاق بهتری کار کنند، به شما افتخار کنند و در جهت کسب موفقیت های بیشتری قدم می گذارند.



کلمه کلیدی :

تعرفه تبلیغات در مترو تهران و کرج تبلیغات در مترو تبلیغات در مترو تهران و کرج

نام نویسنده :آسانگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66