اشتباهات تبلیغاتی تاریخ ثبت : 1399/01/19_14:29

اشتباهات رایج تبلیغاتی شرکت های کوچک ؟


اشتباهات تبلیغاتی شرکت های کوچک
شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک ممکن است منابعی چون پول با کارکنان خوب و متخصص را در دسترس نداشته باشید برای همین در دام اشتباهات تبلیغاتی قرار می گیرید. در این پست راه هایی برای جلوگیری از اشتباهات تبلیغاتی ارائه می دهیم با پدیده فکر مهتر همراه باشید.

نداشتن طرح جامع برای کسب و کار یا بازاریابی

نداشتن طرح جامع برای کسب و کار یا بازاریابی نداشتن طرحی جامع برای کسب و کار یا بازاریابی یکی از اشتباهات شرکت های کوچک است. اگر درکی از مدل ارائه شده تبلیغات به بازار ندارید چگونه می خواهید آن را به بازار عرضه نمایید؟ نوشتن طرح روی کاغذ نه تنها باعث رسیدن ذهن به ایده های جالب و حل مشکلات می شود بلکه ذهن را برای روبرو شدن با چگونگی پیشبرد کار آشنا می سازد. اما تنها نوشتن طرح کار تبلیغاتی روی کاغذ کافی نیست چند روزی بدون هیچ استرس به دور از شلوغی روی طرح خود فکر کنید و درباره آن تحقیق نماید. موانع بالقوه تبلیغات کارتان چیست؟ برای رسیدن به هدف از چه نقاطی استفاده می کنید؟ انتظار دارید در ابتدای راه چند درصد سود کسب کنید؟ برای جذب سرمایه گذاران چه ایده هایی دارید؟ برای کارآفرین بودن تک تک نکاتی که به ذهن تان می رسد مهم هستند و در رسیدن به موفقیت اهمیت دارد.

متن تبلیغاتی برای همه

متن تبلیغاتی برای مردم تعجب آور نیست اگر یک اشتباه باعث نابودی کسب و کارتان گردد، بسیاری از صاحبان کسب و کار روز و شب زحمت کشیده اند و منبع درآمدی را برای خود به وجود آورده اند اما با یک اشتباه تبلیغاتی منجرب به شکست کار خود شده اند. هیچ کس نمی داند محصول شما چقدر خوب است، هیچ کس اطلاعی ندارد چه سرویس هایی برای خدمات ارائه می دهید، و هیچ کس منتظر پیام های فروش محصولات شما نمی باشد شما با چه ایده ای به جذب مشتریان می پردازید؟ پیام تبلیغاتی خود را چگونه می نویسید تا مردم آن را نخوانده پاک نکنند؟ تمرکز روی خرید و یا فروش محصولات مردم را به خرید مجاب نمی کند به چیز دیگری اشاره کنید تا مردم رقبت کنند برای خرید کالای شما نزدتان بیاییند تقریبا مانند راهی برای رسیدگی به مشکلات مصرف کنندگان.

باید توسط مخاطب شناسایی شوید 

شناسایی نشدن هدف مخاطبان ممکن است فکر کنید هر فردی می تواند از خدمات یا محصولات شما بهره ببرد، اما هیچ کس یک تبلیغ را برای همه نوع مصرف کننده ارسال نمی کند این یک روش تبلیغاتی ست که باعث اتلاف زمان و پول می شود. با شناسایی مخاطبان خود و اهداف آن ها تبلیغات گسترده ای داشته باشد درست مانند یک ماهیگیر از دریای پر از ماهی کلی ماهی متفاوت صید نمایید. همین امر به بازاریابی و نحوه درست تبلیغات مربوط می شود تا ندانید سن مشتریان، جنسیت آن ها، سرگرمی های مورد علاقه، رنگ های زیبا، طراحی و بسته بندی و … به چه صورتی ست چگونه می خواهید به آن ها محصولات بفروشید یا خدمات ارائه دهید؟

 

 



کلمه کلیدی :

اشتباهات رایج در تبلیغات تعرفه تبلیغات در مترو تهران و کرج تبلیغات در مترو تهران و کرج

نام نویسنده :آسانگار

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66