ویدیو مارکتینگ تاریخ ثبت : 1397/10/01_12:59

ویدیو مارکتینگ


ویدیو مارکتینگ    (Video marketing)   

بخشی از بازاریابی محتوایی است که در آن از ویدئو بعنوان نوعی محتوا در وبسایت برند یا صفحات فرود، ایمیل یا شبکه های اجتماعی استفاده می شود. (ویدیوهای کوتاه در ابتدای یک فیلم آموزشی در یوتیوب یا آپارات که در ابتدای پخش نمایش داده میشود).

تاریخچه ویدیو مارکتینگ

 

تاریخچه پیدایش ویدیو مارکتینگ به سالهای بسیار قبل بازمیگردد . اولین بار در سال 1940 یک شرکت به اسم Bulova اقدام به ساخت یک فیلم تجاری در ایستگاه تلویزیونی نیویورک کرد و با  استفاده از فیلم اقدام به تبلیغ محصول خود کرد . بعد ها در سال 2005 با ساخت شبکه اجتماعی یوتیوب شرکت‌های مختلفی از بستر آن به عنوان اصلی‌ترین ابزار تبلیغاتی خود  استفاده کردند . شرکت نایک در سال 2005  بود و شرکت گوگل نیز در سال 2007 اقدام به تبلیغاتدر یوتیوب کرد. و در ایران سرویس اشتراک گذاری آپارات به عنوان یکی از بستر ویدیو مارکتینگ مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع روش های بازاریابی ویدئویی  (Video marketing)

از طریق بازاریابی ویدئویی، بدون نیاز به خواندن، در زمانی کوتاه، برندها این امکان را دارند که با احساسات مخاطبین خود ارتباط برقرار نمایند. دلیل اصلی اینکه ویدئو مارکتینگ از سایر روش های تبلیغات و‌ بازاریابی محتوایی جذابیت بیشتری دارد این است که بیش از پیش روی صفحات کامپیوتر، موبایل، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی شاهد متون بلند و کوتاه هستیم و مخاطبین شما نیز مانند خود شما تمایل و وقت زیادی را برای خواندن محتوای نوشتاری ندارند.بنابراین یک ویدئو که با خلاقیت و جذابیت بتواند داستان برند را به خوبی بازگو نماید، قطعا هواداران بیشتری خواهد داشت.

 انواع روشهای ویدیو مارکتینگ عبارت اند از :

1. ویدیوهای از قبل ضبط شده یا Recorded Videos
2. ویدئو پخش مستقیم یا Live Video
3. واقعیت مجازی Reality Virtual

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .

 

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66