تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/10/24_9:49

استراتژی های بازاریابی دیجیتال


استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بررسی آنلاین و عملکرد هتل 

تبلیغات کلامی الکترونیکی «نوعی ارتباطات تماما غیر رسمی بوده که مصرف کنندگان از طریق فناوری اینترنت محور برقرار نموده و به کاربرد یا ویژگی های خدمات و محصولات ویژه یا فروشندگان آنها مربوط می شود» .

 تبلیغات در مترو

تبلیغات کلامی الکترونیکی می تواند به شکل های مختلف باشد، که مهم ترین آن انتقادهای آنلاین می باشد. تبلیغات کلامی الکترونیکی تاثیر عمیقی بر نگرش ها و رفتار خرید مصرف کنندگان و نتایج تجاری در بسیاری از گروه محصولات از جمله کتاب ها ، فیلم ها ، بازی های آنلاین  و رستوران ها دارد. تبلیغات کلامی الکترونیکی به نظر می رسد که اهمیت ویژه ای برای محصولات مورد تجربه داشته باشد. این موارد کالاها یا خدماتی اند که کیفیت آنها را نمی توان به راحتی قبل از مصرف همانند هتل ها ارزیابی نمود

. در این موقعیت ها، نظر دیگر مصرف کنندگان که تجارب خود را در انتقادهای آنلاین مطرح می کنند، اطلاعاتی از منبع فراهم می سازد که مستقل تر و معتبرتر از اطلاعات شرکت می باشد.

 تبلیغات در مترو

در صنعت مسافرت، در آمریکا حدود دو سوم کاربران وب متکی بر کانال های دیجتال مبنی بر اطلاعات مسافرت در سال ۲۰۱۳ بوده اند. بیش از ۷۴ درصد از مسافرین از نظرات مصرف کنندگان استفاده می کنند هنگامی که سفرها را برنامه ریزی می کنند . لذا انتقادهای آنلاین منبع مهم اطلاعات برای مشتریان هتل بوده و بر اعتماد و لذت .
 انتقادهای آنلاین بر اشغال بودن هتل، درآمد به ازای اتاق موجود، قیمت ها و سهام بازار  تاثیر می گذارد. 
حجم و ظرفیت انتقادهای آنلاین بر رفتار مصرف کننده تاثیر می گذارد . حجم اشاره به تعداد انتقادهای آنلاین درباره هتل در دوره مطرح شده دارد؛ ظرفیت اشاره به میزان مثبت نگری (رده بندی) این انتقادات ها دارد .

 تبلیغات در مترو

نظرات آنلاین بیشتری منجر به آگاهی بالاتر و عملکرد بهتر هتل  می گردد. ظرفیت انتقادهای آنلاین همچنین بر عملکرد هتل تاثیر می گذارد. وی با همکاران نشان می دهند که ۱۰% از بهبود در رده بندی منتقدین می تواند فروش را تا ۴٫۴% افزایش دهد. به هر حال، مطالعات کمی به بررسی تاثیرات مختلف و بالقوه حجم انتقاد و ظرفیت آن بر شاخص های مختلف عملکرد هتل از جمله اشغال اتاق و درآمد به ازای اتاق موجود پرداخته اند. 
سوال مهم این است که مدیریت بازاریابی هتل برای افزایش حجم و بهبود ظرفیت انتقادهای آنلاین و به طور غیر مستقیم عملکرد هتل چه کارهایی می تواند انجام دهد؟ راهبردهای بازاریابی دیجیتال از جمله نظارت دقیق و تحلیل بازخورد مشتری، پاسخ به بازخورد مشتری برنامه مدیریت اعتبار دیجیتال بنا نهادند  و ادغام سایت های انتقاد شخص ثالث در وب سایت هتل  به نظر می رسد که حجم و ظرفیت انتقادهای انلاین و عملکرد هتل را پیش ببرد. 

 تبلیغات در مترو
سرانجام اینکه آنچه انتقادهای آنلاین و نحوه اثرگذاری این انتقادها بر عملکرد هتل را پیش می برد ممکن است بسته به نوع هتل، مختلف باشد.  ویژگی های هتل عوامل زمینه ای محسوب می گردند که نقش متعادل کننده ای در رفتار مصرف کننده ایفا می کنند. تعلق به زنجیره هتل یا داشتن رتبه ستاره بالا ممکن است عواملی باشند که اشغال هتل را افزایش می دهند. 

تبلیغات در مترو تهران :

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج :

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران با ما تماس حاصل بفرمایید .



کلمه کلیدی :

بازاریابی دیجیتال

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66