تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/10/12_14:31

تبلیغات در مترو


تبلیغات در مترو :

با توسعه شهرها و زیاد شدن تردد های شهری مسلما خیابان ها دیگر گنجایش اتومبیل ها را ندارند و مترو تنها راه چاره برای حمل و نقل سریع مسافر طی سال های اخیر بوده است.

حدود ۱۴۲ سال است که از زمان شروع کار اولین قطار شهری در سال ۱۸۶۳ میلادی در شهر لندن تا زمان حاضر، که اکثر شهرهای مهم دنیا دارای شبکه های مترو و قطارهای سریع السیر بین شهری هستند می گذرد.

متروی تهران با طول شبکهٔ ۱۵۲ کیلومتر رتبهٔ ۲۱ را در بین قطارهای شهری کشورهای جهان دارد و طبق آمار منتشر شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تعداد سفرهای صورت گرفته توسط متروی تهران در سال ۱۳۹۱ به بیش از ۶۳۳ میلیون سفر و از ابتدای راه‌اندازی تا پایان سال ۹۲ به ۵ میلیارد سفر رسیده‌ است. به ازای هر سفر با مترو ۰٫۶۵ لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین انجام می‌شود که با احتساب تحقق ۵ میلیارد جابه جایی توسط مترو تهران تاکنون حدود ۱ میلیارد دلار صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است.

این یک عقیده رایج در میان مدیران شرکت های چند ملیتی است که تبلیغات نقش محوری در ا یجاد برند بازی می کند. توسعه یک برند قوی نیازمند تفکر استراتژیک به صوری که ابزارهای برند ادراک ارزش وعده داده شده برای مشتریان را انتقال می دهند و سپس اطمینان حاصل می کنند که وعده داده شده عملی می شود.

ساختن یک برند قدرتمند نیازمند تعیین ویزگی های منافع ملموسی که برند با خود حمل می کند و مزایای مشتریان از افزوده شدن آن منافع و مزایای روانی یا احساسی محصول است. این مفهوم ممکن است برای یک مشتری وفادار تحت عنوان ارزش معنی شود. هر ساله مبالغ زیادی صرف امور تبلیغاتی می شود. بنابراین لازم است انجام تبلیغات به شکلی کارا و موثر صورت پذیرد. کاربردهای تبلیغات بسیار زیاد است با این وجود تمامی آنها دارای ویژگی مشترکی هستند که آن لزوم انتقال یک پیام می باشد. کارگزاران تبلیغات تلاش می کنند از آخرین فناوری های ارتباطی و رسانه ای برای معرفی کالا بره گیرند تا تمایل مخاطب را نسبت به یک محصول یا خدمت جلب کنند. به طور کلی تبلیغات یکی از ابزارهای برنامه ای ترویجی به حساب می آید. ابزارهای دیگر برنامه های ترویجی عبارتند از: فروش شخصی، روابط عمومی، یشبرد فروش و بازاریابی مستقیم.

تبلیغات در مترو :

ورودی های مترو باید بازتاب آرمان های جامعه برای رسیدن به یک هویت محلی با عناصر منحصر به فرد آن در ایستگاه ها باشد به طوری که طراحی ایستگاه در ترکیب با کاراکترهای مجاورش شکل گیرد و بهترین همخوانی را با محیط پیرامون خود داشته باشند تا بتواند مسافران را با وضوح و ایمنی کافی از سطح شهر به شبکه زیرزمینی هدایت نمایند به همین دلیل ایجاد هماهنگی بین سهولت دسترسی و دید مطلوب به فضای پیرامون ورودی ایستگاه های مترو در مقیاس انسانی و نیز ارزش نهادن به حرکت پیاده در جهان پیرامون ورودی ها خصوصا در هنگام شب برای رسیدن به یک سیمای بصری مطلوب در طراحی ورودی های مترو لازم و ضروری است.

تبلیغات در مترو

شبکه مترو در کنار ویژگیها و آثار مثبت بر بهبود وضعیت حمل و نقل شهری، به علت ایجاد شتابزده، مشکلاتی در زمینه عدم توجه به بافت اطراف و فضاهای اطراف ورودی آن و سبب بروز مشکل عدم هویت و تناسب با بافت زمینه در این نقاط شده است.

 

مزایای تبلیغات مترو

1. روزانه حدود 4 میلیون نفر از مترو استفاده می کنند.

2.استفاده قشرهای مختلف جامعه از مترو.

3. زیاد بودن مدت زمان دیده شدن تبلیغات مترو جلوی چشم مخاطب.

4. کسانی که از مترو استفاده می کنند بارها یک تبلیغ را در مسیر رفت و برگشت می بینند.

5. ارزانی نسبت به سایر رسانه های دیگر.

 

رفتارهای‌ حرفه‌ ای‌ در تبلیغات‌ مترو

عرصه‌ تبلیغات‌ شاید به‌ دلیل‌ ناشناخته‌ بودن‌ آن‌ در جامعه‌ در حال‌ گذار ایران‌ و شاید به‌ دلیل ‌پرهیزهای‌ نامریی‌ سیاست‌ گذاران‌ آن‌، طی‌ سال‌های‌ اخیر جولانگاه‌ فعالیت‌ گروه‌های‌ غیر تخصصی‌ درکنار گروه‌های‌ متخصص‌ شده‌ است‌.
هیأت‌ نظارت‌ بر کانون‌ تبلیغاتی‌ وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌، به‌ عنوان‌ متولی‌ تبلیغات‌ کشور،مقررات‌ و شرایط پیچیده‌ای‌ برای‌ اعطای‌ امتیاز کانون‌های‌ آگهی‌ به‌ متقاضیان‌ و همچنین‌ نظارت‌ کاملی ‌بر فعالیت‌های‌ آنان‌ ندارد.

همین‌ دلیل‌ سبب‌ شده‌ است‌ تا غیر حرفه‌ای‌ها در این‌ عرصه‌ توان‌ اعلام‌ حضور داشته‌ باشند.رفتارهای‌ غیرحرفه ‌ای‌ گروه‌های‌ غیر حرفه‌ ای‌ آن‌ چنان‌ آسیب‌های‌ شدیدی‌ بر پیکره‌ نحیف‌ این‌ صنعت وارد آورده‌ است‌ که‌ مدت‌های‌ طولانی‌ برای‌ ترمیم‌ این‌ آسیب‌ها مورد نیاز است.

چهارچوب تبلیغات در مترو

  • سرعت تبلیغ: آماده سازی سریع و به موقع تبلیغات بازرگانی در چهارچوب مشخص شده از سوی سفارش دهنده
  • مداومت تبلیغ: استمرار در تبلیغ و تداوم با نگاه اطمینان بخش و جالب مشتری
  • وسعت حوزه تبلیغ: پوشش محیطی در حوزه جغرافیایی تبلیغ
  • تنوع و گوناگونی محتوای تبلیغ : استفاده از جاذبه‌های بصری و شیوه‌های مختلف ارائه پیام

تبلیغات در مترو

تبلیغات در مترو تهران:

مجری پذیرش تبلیغات شرکت «بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)» با بـرند«مترو رسانه»:
مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند.

تبلیغات در مترو کرج:

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه­ اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت تبلیغات در مترو کرج جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات در مترو کرج و تعرفه تبلیغات در مترو تهران
با ما تماس حاصل بفرمایید.

 



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66