تبلیغات تاریخ ثبت : 1397/07/21_15:51

درباره تبلیغات در مترو بیشتر بدانیم


 چرا تبلیغات در مترو پیشنهاد می‌شود؟


حمل‌ونقل ریلی کشور سالیانه حدود ۳۰ میلیون مسافر را در سراسر کشور جابه‌جا می‌کنند. ایستگاه‌های قطار از مهم‌ترین مراکز جابه‌جایی بین شهری مسافران هستند و روزانه ده‌ها هزار نفر مسافر را پذیرا می‌باشند. ایستگاه‌های مترو نیز جزء پرترددترین فضاهای حمل‌ونقل درون شهری به حساب می‌آیند، برای مثال در کلانشهر تهران به طور متوسط روزانه ۴ میلیون مسافر از طریق مترو جابه‌جا می‌شوند؛ بنابراین ایستگاه‌های راه آهن و مترو از ظرفیت بالایی برای جلب توجه مخاطبان برخوردارند. با توجه به استفاده اقشار مختلف مردم از راه آهن و مترو  این شیوه یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای تبلیغ کالاهای مصرفی و خدمات است چرا که روزانه هزاران نفر آگهی‌های تبلیغاتی قرار گرفته در ایستگاه‌های قطار را مشاهده می‌کنند. با این حساب می‌توان گفت صاحبان کالا و خدمات می‌توانند از فرصت‌های تبلیغاتی بی‌نظیری که در این ایستگاه‌ها وجود دارد با هزینه‌ای مناسب بهره ببرند.

تبلیغات در مترو

تبلیغات در راه آهن و مترو 

مزایای تبلیغات در مترو :
استفاده عموم مردم از مترو
طولانی بودن زمان دیده شدن تبلیغ، به خصوص برای مسافرانی که در ایستگاه‌های  مترو به انتظار نشسته‌اند.
تکرار آگهی، به خصوص برای مسافران مترو که به‌طور روزانه از آن استفاده می‌کنند؛ تکرار مشاهده یک تبلیغ باعث ماندگاری و تاثیر بیشتر آن در ذهن مسافران می‌شود.
امکان تبلیغ در یک منطقه جغرافیایی و پوشش مخاطبان خاص
نزدیکی فاصله تابلو و ملموس بودن آن برای مخاطبان
امکان اجرای تبلیغات جذاب و خلاقانه
قرار دادن آگهی در مکان‌های مهم
بهتر است تبلیغات خود را در کنار مکان‌هایی نصب کنید که سایر موارد اطلاع‌رسانی در آنجا قرار دارد. در نتیجه کیوسک‌های راهنما در ایستگاه‌ قطار، تابلو‌های اطلاع‌رسانی زمان‌بندی و حرکت قطارها، نقشه مسیر و … می‌تواند گزینه‌های خوبی برای نصب آگهی‌ تبلیغاتی باشد. حضور آگهی شما در نزدیک این‌ مکان‌ها نیز می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند. در کنار این موارد گیت‌های ورودی‌ و خروجی‌، سکوهای سوار شدن، سالن انتظار، راهروها، ورودی و خروجی‌های اصلی ایستگاه نیز مکان‌های مناسبی برای نصب تبلیغات می‌باشد.

انواع مختلف تبلیغات :
برای تبلیغات در مترو یا راه‌ آهن نیز همانند سایر شیوه‌های تبلیغاتی می‌توان از ابزارهای مختلفی کمک گرفت. یکی از رایج‌ترین شیوه‌ها استفاده از صفحه‌نمایش‌های LCD در داخل واگن‌ها یا ایستگاه‌ها است. استفاده از لایت باکس‌‌ها و تابلوهای بک لایت، نصب بیلبوردهای بزرگ روی دیوار ایستگاه، قرار دادن آگهی در واگن‌ها و همچنین نصب برچسب‌های تبلیغاتی بر روی درها و بدنه واگن، از مواردی است که به عنوان رویکرد‌های تبلیغاتی در ایستگاه‌ قطار می‌توان در نظر داشت.

در مقاله تاثیر تبلیغات در مترو بیشتر به شیوه های تبلیغات در مترو پرداختیم که میتوانید آن رو مشاهده و مطالعه کنید.

سخن‌پایانی
تبلیغات در مترو روش موثری برای شرکت‌هایی به حساب می‌آید که به فکر شیوه‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش سهم خود در بازار هستند. تبلیغات در قطار نیز همانند دیگر تبلیغات ترانزیتی در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرد، این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا برند خود را در معرض چشم خریدارانی قرار دهید که وقت مناسب برای مطالعه پیام تبلیغاتی شما دارند. این شیوه نسبت به آگهی‌های کوتاه و اجباری که مخاطبین تلویزیون ناچار به مشاهده آن هستند برتری زیادی دارد.
با توجه به این نکته که آگهی‌های تبلیغاتی در ایستگاه‌ قطار روزانه در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرد، این شیوه تبلیغاتی به لحاظ هزینه‌ای نیز مناسب و توجیه‌پذیر است، به همین دلیل برای شرکت‌ها موقعیت خوبی را جهت معرفی محصولات ایجاد می‌کند.

گروه آسانگار یک هلدینگ تبلیغاتی است که از سـال 1383 و با مجوز رسمی از وزارت فـرهنگ و ارشاد اسلامی بـا راه ­اندازی دفاتر خود در استان­های تهران، البرز(کرج) اقدام به فعالیت در زمینه تبلیغات در مترو نموده است. این شرکت در طول دوره فعالیت خود، مشاور و مجری تبلیغاتی شرکت­ها، کارخانجات تولیدی و بازرگانی بوده است که بعضاً این خدمات تا به امروز ادامه یافته است.
این شرکت، با توجه به بودجه تبلیغاتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره توانسته است بسته­ های تبلیغاتی مناسبی جهت ارتقاء بازار فروش محصولات و خدمات مشتریان فراهم آورد.



کلمه کلیدی :

تبلیغات در مترو

نام نویسنده :مسعودیفر الگام اصلاح شده الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66