تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/02/16_11:41

تبلیغات گوشی‌های هوشمند


تبلیغات گوشی‌های هوشمند

در دهه‌ی گذشته استفاده از گوشی‌های هوشمند رشد چشمگیری داشته است. دسترسی به اینترنت و گوشی‌های هوشمند، شیوه‌ی تعامل مصرف کنندگان با برندها را تغییر داده است.

بنابراین شناسایی و درک عواملی که مصرف‌کنندگان را تحریک می‌کنند تا با تبلیغات روی گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کنند و در نتیجه تصمیم به خرید بگیرند بسیار ضروری است. 

Related image

به علت رشد صنعت گوشی‌های هوشمند و توسعه‌ی سیستم‌عامل‌ها و برنامه‌های جدید، تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

بر طبق گفته‌ی گارتنر (2016) میزان فروش جهانی گوشی‌های هوشمند به کاربران نهایی در سال سه ماهه‌ی اول سال 2016 ، 349 میلیون دستگاه بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال 2015، 3.9 درصد رشد داشته است. علاوه بر این، 78 درصد از گوشی‌های فروخته شده در سال در این بازه‌ی زمانی، گوشی‌های هوشمند بوده‌اند.

گوشی‌های هوشمند بر روی نحوه‌ی ارتباط افراد با یکدیگر تاثیر می‌گذارند و به یک ضرورت در زندگی خصوصی و حرفه‌ای تبدیل شده‌اند. رشد بی‌سابقه‌ی گوشی‌های هوشمند، توجه افراد آکادمیک در این زمینه را به خود جلب کرده است، و آن‌ها امیدوارند که بتوانند انگیزه‌های مربوط به استفاده از گوشی‌های هوشمند را شناسایی کنند . 

Related image

مطالعات قبلی، عمدتا بر دو ویژگی ارزش تبلیغات و تجربه جریان بر روی گوشی‌های هوشمند تمرکز داشتند تا بتوانند گرایش نسبت به تبلیغات تلفن همراه و یا قصد خواندن یا کلیک را مورد مطالعه قرار دهند.

تحقیقات کمی در مورد آنچه که منجر به ارزش تبلیغاتی، تجربه جریان و قصد خرید بر اساس تبلیغات گوشی‌های هوشمند می‌شود، صورت گرفته است.

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

تبلیغات گوشی‌های هوشمند

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66