تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/02/18_11:56

اعتماد،متعهدسازی و بازخوردهای آنلاین


اعتماد،متعهدسازی و بازخوردهای آنلاین :

بازخوردهای آنلاین روز به روز تبدیل به منابع مهمی از اطلاعات خرید می شوند و تاثیری 20 تا 50 درصدی روی تصمیم گیری برای خرید آنلاین دارند . خریداران احتمالی غالبا بازخوردهای آنلاین که توسط خریدارن پیشین و استفاده کننده های محصول گذاشته شده است، را چک می کنند.

این بازخوردها به آن ها نیم نگاهی از محصولی که می خواهند بخرند می دهد و از تجربه استفاده دیگر خریداران مطلع می شوند.این بازخوردها در دید خریداران معتبرتر ازتبلیغات فروشنده می باشد .

تبلیغات در مترو

محققان دریافتند که خریداران در وب سایت های آنلاین همانند آمازون وارد می شوند تا بازخوردها را به عنوان بخشی از فرآیند ارزیابی محصول، بررسی کنند . بازخوردهای آنلاین نقش فراهم کننده های سرویس های اطلاعاتی را دارند که برای خریداران اطلاعاتی در مورد کارهایی که باید قبل از خرید،هنگام خرید و پس ازخرید باید انجام دهند، را فراهم می آورند .

این بازخوردهای آنلاین و نوع خرده فروشان همانند آمازون نقش حیاتی در تصمیم خریدار برای خرید یک محصول یا سرویس دارد(همانند دوربین،آژانس هواپیمایی،هتل). در نتیجه بازخوردهای آنلاین روی تجارت چندین شرکت از جمله مکان های خرید آنلاین تاثیر می گذارد. محققان تشخیص دادند که گذاشتن بازخوردهای آنلاین در اینترنت باعث می شود که شخص ارزش اجتماعی بالاتری در جامعه بیابد .

عمل دادن بازخورد یا نظر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بیان های متعهدسازی مشتری می باشد . متعهدسازی مشتری یک حالت روانی در ذهن است که منجر به تبادل مکرر با یک جسم می شود(همانند برند یا یک نوع جنس). متعهدسازی مشتری یک رابطه بلند مدت است که احساسات و انگیزه های سواستفاده کننده در آن وجود ندارد.

ادبیات نوظهور نشان می دهند که متعهدسازی مشتری منجر به چندین خروجی دلخواه فرای خرید دوباره برای برندها وشرکت ها خواهد شد. این خروجی ها ممکن است شامل گذاشتن پست ها یا بازخوردهای آنلاین در اینترنت بشود.متعهدسازی مشتری یک قرارداد مهم اینترنتی است و در محیط تجارت اجتماعی می-باشد و ممکن است دید ارزشمندی در خریداران ایجاد کند که منجر به گذاشتن نظر یا بازخورد شود.

تبلیغات در مترو

این بازخوردها باعث می شود که خریداران درک کنند که در رابطه خود و دیگر مشتریان با شرکت ها و برند ها نقش دارند. با تبدیل شدن بازخوردهای اینترنتی به عاملی موثر در تصمیم گیری های خریداران، محققان در تلاش برای یافتن محرک های بازخوردهای اینترنتی در محیط های متفاوت می باشند. جریان عظیمی از ادبیات وجود دارد که نشان می دهد رضایت بالای مشتریان موجب به وفاداری مشتری در قالب خرید دوباره،ارجاع دادن وپیشنهاد دادن آن شرکت می شود .

درمتن یک محتوای اینترنتی، رضایت بیشترین اثر را روی تمایل مشتری برای نظر دادن دارد . یکی دیگر از موارد مرتبط با رضایت مشتری که به وفور بررسی شده است و در گذاشتن نظرات اینترنتی موثر است، میزان اعتماد خریدار به برند یا شرکت می باشد. اعتماد دارای تاثیر زیادی روی گذاشتن بازخوردهای مثبت وتمایلات مشتری برای در ارتباط ماندن با شرکت دارد . درحالی که ادبیات در مورد نقش رضایت و اعتماد خریداران برای گذاشتن بازخورد تحقیق کرده است اما علایق در مورد بررسی نقش متعهدسازی مشتری درگذاشتن بازخوردهای اینترنتی در حال افزایش می باشد .

مشتریان غالبا بنا به دلایلی فراتر از خرید فوری سایت های خرده فروشی را به صورت مکرر بازدید می کنند. اینگونه مشتریان متعهد غالبا به خرده فروشی وابستگی احساسی دارند و به احتمال زیاد به درخواست نوشتن بازخورد جواب مثبت می دهند.

تبلیغات در مترو

تبادل مشتری با سایت های خرده فروشی برای خرید و دیگر فعالیت های مرتبط به سمت دستگاه های تلفن همراه کشیده شده است. با نفوذ گوشی های همراه و تغییرات تمایلات جامعه، گوشی های همراه تبدیل به دوست همیشگی برای کاربرها شده اند. به طور فزاینده ای مشتریان از دستگاه های موبایل برای دست رسی به محتوای آنلاین استفاده می کنند که تکرار این امر بسیار بیشتر از دست رسی با کامپیوترهای شخصی است.

در اقتصادهای در حال رشد همانند هند این امر واضح تر است زیرا دست رسی به کامپیوتر محدود می باشد و نفوذ گوشی های همراه بسیار زیاد است در نتیجه تلفن های همراه نقش مهمی در تولید رابط با مشتری و بازخوردهای آنلاین دارند. به علاوه بیشتر مردم در کشورهای در حال توسعه اکثر وقت خود را در وسایل حمل و نقل عمومی می-گذرانند در حالی که گوشی همراه منبع سرگرمی و خلاقیت می باشد.

خرید کردن،مرور کردن وب سایت ها و نوشتن بازخورد با استفاده از موبایل امکان پذیر است در نتیجه ممکن است منبع خشنودی نیز باشد. رفتار این مشتریان به احتمال زیاد مورد علاقه خرده فروشان، برندها و تجاری که از طریق سایت های آنلاین محصولات خود را می فروشند، می باشد.

این الگوهای استفاده به احتمال زیاد شرکت ها را قادر می سازد تا با مشتریان توسط دستگاه های موبایل به صورت مکرر ارتباط برقرار کنند که این نوع ارتباط نسبت به دیگر انواع آن موثرتر می باشد. در نتیجه دستگاه های موبایل برای ایجاد رابط با مشتری موثرتر می باشند. 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

مشتری

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66