تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/12/22_10:57

تبلیغ های موثر و ارزان کدامند؟


تبلیغ های موثر و ارزان کدامند؟

تبلیغات زیادی وجود دارد که هزینه پایینی دارد اما مهمتر از این  شیوه های انتشار تبلیغ شماست. تبلیغات بنری، تبلیغات در تلگرام وتبلیغات در اینستاگرام از جمله راه های تبلیغات ارزان می باشد.

  • راه های تبلیغات ارزان

اولین موردی که در تبلیغات ارزان خیلی مهم است، اصول تبلیغ نویسیه شما باید متن تبلیغتان به طوری باشد که مخاطب شما با خواندن آن برای خرید کنجکاو شود. تبلیغات باید به گونه ای باشد که بتواند با مخاطب ارتباط موثر برقرار کند

 

شما باید در کوتاه ترین جمله نظر مخاطبتان را جلب کنید.

مورد دوم اگر تبلیغ شما به صورت تبلیغات دیداری، تبلیغات بنری ، چاپی یا هر تبلیغ دیگه ای که با تصویر همراه است باشد طراحی ، انتخاب رنگ ها  و … را باید رعایت کنید چون شما قرار است با  این تبلیغ نظر مخاطب رو جلب کنید. مورد بعدی انتخاب بهترین مکان و خاصترین نقطه برای تبلیغتان است.

تبلیغات در مترو

به طور مثال: اگر تبلیغات شما از نوع بنری باشد و میخواهید از طریق فضای مجازی ;انتشار کنید باید با جستو جو بهترین سایت را انتخاب کنید، پیشنهاد من وب سایت قدرتمند هفت گردون است که هم قیمت مناسب و هم شما میتوانید تبلیغات را به صورت ستاره دار منتشر کنید.

روش بعدی تبلیغات ارزان ،ایمیل مارکتینگ است که شما میتونید از طریق بانک های ایمیل زیادی وجود دارد، که شما با جستو جو در گوگل میتونید این بانکها را پیدا کنید و از آنها در تبلیغات خود استفاده کنیدو به صورت انبوه ایمیل بفرستید، این کار بازخورد بسیار مثبتی در افزایش مشتری و کسب و کار شما دارد.

تبلیغاتی مثل تراکت، کارت ویزیت بسیار تبلیغات ارزان هستند اما همانطور که اشاره کردم; نوع طراحی و متن به کاربرده در آن بسیار مهم است.

پس لازم است که شما برای گرفتن بازخورد مثبت در هر کاری اصول آن را رعایت کنید و آموزشهای لازم را ببینید. 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبیلغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه، تبلیغات در مترو ، تبیلغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

تبلیغات ارزان

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی.الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66