تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1397/12/19_13:12

نکات کلیدی در تاثیر گذار بودن تبلیغات شما


نکات کلیدی در تاثیر گذار بودن تبلیغات شما

راههای بهبود کسب و کار

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد2

یکی از راههای بهبود ارتباط این است که از کلمات کلیدی پرس و جو که در جستجوهای مشتریان وجود دارد ،در کلمات و عبارات تبلیغاتی خود استفاده کنید.

در تبلیغات چند چیز را مدنظر قرار دهید چرا مشتریان محصول شما را خرید کنند؟ آیا مشکل حل می شود؟ آیا صرفه جویی در وقت یا پول کمک می کند؟ یا، آیا ویژگی های یا ویژگی های منحصر به فرد دارد؟ 
از زبان مشتریان خود استفاده کنید. تحقیق در مورد گروه سنی و جنسی مخاطبان خود را انجام دهید، و سپس از این بینش برای نوشتن تبلیغات خود استفاده کنید. از کلمات و متونی استفاده کنید که دیگران را جذب کند.
در تبلیغات، برای مخاطب قراردادن مشتریان خود به طور مستقیم از کلمات “شما” یا “خود” استفاده کنید به گونه ای که شما به طور مستقیم به آنها صحبت می کنید.

 

می خوام مطالب مهم و ویژه را دریافت کنم

پیشنهاد شما بهتر است خاص ،واضح و مشخص باشد. برای مثال، به جای “تخفیف های بزرگ”، یک درصد دقیق را مشخص کنید، مانند “50٪ تخفیف”.

قیمت محصولات یا خدمات خود را فهرست کنید تا مخاطب با فعالیت شما بیشتر آشنا شود.

امروزه برند های تجاری خواستار برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان می باشند.خیلی وقت است که شرکت ها کل بودجه تبلیغات خود را بر روی تبلیغات چاپی و تبلیغاتی در فضای باز قرار می دهند و سپس منتظر صبر و شکیبایی مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات خود می شوند.

داستان گفتن: تبلیغات بزرگ تقریبا همیشه داستان را به ما می گوید. تبلیغات عالی داستان های قابل توجه، قابل درک و سرگرم کننده است که مخاطبان را جذب می کنند. اگر نام تجاری شما یک داستان خوب نیست، باید سعی کنید که باشد.

 

انواع تبلیغات

یک کمپین تبلیغاتی موفق، با ارائه کلماتی در مورد محصولات و خدمات خود، مشتریان را جذب می کند. این که آیا شما در حال تلاش برای تشویق مشتریان جدید برای خرید یک محصول موجود و یا راه اندازی یک سرویس جدید هستید، گزینه های زیادی برای انتخاب شما به وجود می آورد.

سادگی: ساده تر به طور کلی بهتر است، و این نیز در مورد تبلیغات نیز صادق است. یک داستان ساده، به خوبی گفته شده، به راحتی قابل یادآوری است. داستان های بسیار پیچیده و پیچیده باعث ایجاد سردرگمی و نادیده گرفتن داستان شما می شود. 
موقعیت های مرتبط: موثرتر است به طور مستقیم با مصرف کننده و آنچه که برای آنها اهمیت دارد صحبت شود.


طنز: طنز مناسب برای مخاطبان یکی دیگر از نشانه های تبلیغات عالی است. طنز مناسب سن می تواند روحیه مخاطبان خود را بالا ببرد و به توانایی یادآوری کمک کند.
درک چگونگی سازماندهی یک نمایش تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد که افکار خود را بهتر و فروش کنید.

 

مشکل یا فرصت را بررسی کنید

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد1

دلیل اینکه شما یک تبلیغات یا کمپین تبلیغاتی را ایجاد می کنید، کمک به افزایش فروش کسب و کارتان است. شما ممکن است یک محصول جدید را راه اندازی و نیاز به آموزش دادن مصرف کنندگان داشته باشید. مصرف کنندگان فعلی شما نیز باید از فروش، ویژگی محصول جدید، برنامه تخفیف موقت یا دیگر برنامه هایی که آنها را مورد علاقه می دانند، آگاهی داشته باشند. به آنها اطمینان می دهید که ایده های شما برای کمک به حل مشکل آنها و یا برای استفاده از فرصت آنها ساخته شده است.

اهداف را ارائه کنید

قبل از اینکه خلاقیت خود را بیان کنید. اهداف تبلیغ یا کمپین را مورد بحث قرار دهید که ممکن است شامل ایجاد فروش در میان مشتریان جدید، افزایش فروش با یک درصد معین در میان مشتریان منظم ، افزایش کاربرد نام تجاری شرکت با تبلیغات تصویری یا گزینه های جدید رسانه های بازاریابی. ملاقات با بخش فروش قبل از شروع کار به شما کمک خواهد کرد که اهداف فروش کارکنان را چگونه تعیین کرده اید و برنامه خود را بهتر طراحی کنید.

ایده های خلاقانه

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد3

با مخاطبانی که ایده مورد نظر خود را توسعه داده اید، بحث کنید. این به شما کمک می کند قسمت خلاقانه ارائه خود را به داده های عینی مرتبط کنید. در مورد جمعیت شناسی رایج بازار، جایی که مردم خرید و چگونگی انجام آنها را مورد بحث قرار دهید، همه آنها را برای ایده های خلاقانه خود استفاده می کنید. ملاقات با بخش بازاریابی قبل از اینکه کار خود را آغاز کنید، به شما در دستیابی به اهداف مورد نظر کمک خواهد کرد.

اهداف فروش

هنگامی که مشکل یا فرصت را شناسایی کرده اید، اهداف فروش را تعیین کرده و مخاطبان را شناسایی کردید، می توانید ایده های خلاقانه خود را ارائه دهید. شامل پیشنهادات برای انتخاب رسانه ها، مانند چاپ، پخش یا اینترنت، نشان دادن نسخه های مختلف تبلیغات شما. بسته به دامنه ارائه شما ممکن است نیاز به ارائه یک بودجه برای تعدادی از هزینه های خلاقانه و هزینه های رسانه ای داشته باشید.

می خوام مطالب مهم و ویژه را دریافت کنم

خلاصه کن

 

تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد3تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد1تبلیغات موفق و جذب مشتریان زیاد3

پایان دادن به ارائه خود را با بررسی مشکل یا فرصت. توضیح دهید که چرا ایده خلاق شما بهترین رویکرد برای رسیدگی به آن و نتایجی است که شما فکر می کنید دریافت خواهید کرد. به جای تحقق نتایج، مانند افزایش 10 درصدی در فروش، تبلیغات شما را به اهداف واحد فروش مرتبط می کند.

 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبیلغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبیلغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!



کلمه کلیدی :

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66