بررسی ۶ مکان ایده آل برای تبلیغات تابلو شهری تاریخ ثبت : 1398/04/02_11:56

بررسی ۶ مکان ایده آل برای تبلیغات تابلو شهری


 بررسی ۶ مکان ایده آل برای تبلیغات تابلو شهری 

تا به حال به حاشیه بزرگراه ها توجه کرده اید؟ تابلو شهری یکی از مهم ترین چیزهایی ست که در خاطر شما مانده است. تابلو شهری از جمله موارد تبلیغات محیطی است.زمانی که از تبلیغات صحبت می کنیم اولین نکته که به ذهن می رسد این است که چگونه بهتر دیده شویم؟؟؟
برای داشتن یک تبلیغات محیطی مطمئن در شهر، همواره به دنبال ایده مناسبی باشید یا رقبا را پشت سر بگذارید.
در این مطلب به شما کمک می کنیم که چگونه با انتخاب تابلوی شهری به عنوان یکی از ایده های تبلیغات محیطی شهر، بازدهی بالایی بدست اورید پس تا انتها با ما همراه باشید.

به نظر شما دلیل این قبیل تبلیغات چه می تواند باشد؟

  • بازدید بالا به دلیل جامع آماری زیاد
  • بازدهی خوب
  • آزادی فضا

تابلو شهری

وقتی می خواهیم از تابلو شهری به عنوان مهم ترین نوع تبلیغات محیطی صحبت کنیم، لازم است در ابتدا به دلایل این انتخاب اشاره کنیم.
جامع آماری شهر روز به روز در حال افزایش است. گسترش جمعیت نیاز به امکانات رفاهی بالایی دارد. از جمله این امکانات رفاهی می توان به گسترش بزرگراه ها و همچنین افزایش افزایش اماکن عمومی اشاره کرد.
با توجه به مطلب یاد شده، می توان گفت تمام این فضاها به دلیل جمعیت بالایی که روزانه در شهر تردد میکنند، بهترین گزینه برای نصب تابلو شهری خواهند بود.

تابلو شهری

 

تابلو شهری در بزرگراه ها

روزانه جمعیت بسیار زیادی در داخل بزرگراه ها در حال تردد هستند. با توجه به این نکته می توان گفت زمانی که تابلو شهری در حاشیه بزرگراه نصب شود در نتیجه ما شاهد بازدید جمعیت بسیار بالایی خواهیم بود.
افراد با استفاده از خودروهای شخصی یا لوازم نقلیه عمومی به طور معمول در بزرگراه ها حرکت می کنند.توجه داشته باشید زمانی که مخاطب ما از داخل وسیله نقلیه تابلو شهری مدنظر را می بیند، به دلیل سرعت بالای حرکت فرصت کمی برای تحلیل ک دریافت پیام تبلیغاتی شما خواهد داشت.

بهترین راهکار برای همراهی بهتر مخاطب و افزایش بازدهی تبلیغات، افزایش ابعاد تابلو شهری  نصب شده در حاشیه بزرگراه است. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تابلو شهری، مخاطب برای دیدن پیام تبلیغاتی و تحلیل آن نیاز به دقت کمتری دارد.
یکی دیگر از فواید ابعاد بزرگ تابلو شهری این است که در مسافت دورتر هم قابلیت دید دارد، در نتیجه مخاطب زمان بیشتری برای همراهی با ما خواهد داشت.

تابلو شهری بر روی پل های عابر پیاده

افزایش روزانه جاده ها و گسترش وسایل نقلیه باعث ایجاد این فکر می شود که افرادی که برای تردد از پیاده رو ها استفاده می کنند نیاز به امنیت دارند پل های عابر پیاده مهم ترین وسیله برای حفظ امنیت ک سلامت افراد در هنگام عبور از عرض خیابان ها و همچنین چهارراه ها هستند.

با توجه به اهمیت پل های عابر پیاده و تعداد بسیار بالای آن ها، می توان از بدنه این سازه ها برای نصب تابلو شهری استفاده کرد.

همان طور که گفته شد یکی از مکان های نصب پل عابر پیاده، چهارراه ها هستند. وسایل نقلیه در حال تردد، وقتی به چهارراه میرسند به دلیل وجود چراغ راهنمایی و رانندگی مجبور به توقف خواهند شد.
اگر زمان توقف هر وسیله نقلیه در چهارراه را به طور میانگین چهل ثانیه در نظر بگیریم، این بازه زمانی مخاطب ما فرصت خوبی خواهد داشت تا تابلو شهری نصب شده بر روی پل عابر پیاده رو دیده، پیام آن را دریافت و با آن همراهی داشته باشد.

تابلو شهری

یکی دیگر از مکان های نصب پل عابر پیاده، عرض خیابان ها و بزرگراه ها هستند. عموما برای حفظ امنیت هر چه بیشتر اشخاص پیاده، در عرض حیابان و دقیقا پایین پل عابر پیاده اقدام به ساخت سرعت گیر می کنند.
در نتیجه زمانی که وسیله نقلیه به آن قسمت برسد، لحظه سرعت خود را کم می کند. توجه داشته باشید مخاطب ما در این قسمت برای دریافت پیام تبلیغاتی و تحلیل تابلو شهری فرصت کمتری خواهد داشت و ما با نگاه گذری و کوتاهی مواجه هستیم.

مهم ترین نکته برای نصب تابلو شهری در مکان هایی از این دست، این است که به دلیل زمان کوتاه مخاطب باید تابلو شهری نصب شده دارای طرح مناسبی باشد تا هم ارامش مخاطب را در هنگام تماشای آن حفظ کند و هم به درستی مخاطب را با خود همراه کند.

تابلو شهری در استادیوم های وزرشی

در تمام طول تاریخ مسابقات ورزشی همواره دارای مخاطب خاصی بودند. از زمان هایی که گلادیاتور ها به رزم یکدیگر می رفتند با امروز که با انبوهی از تنوع رشته های ورزشی روبرو هستیم، همواره مورد اقبال عمومی برای تماشاچی بوده اند.
هیجانات ناشی از بازی های ورزشی همواره افراد را ترغیب می کند تا از فاصله نزدیک به تماشای آن ها بپردازند.
با گسترش زندگی شهری و از آن مهم تر شیوه زندگی آپارتمانی نیاز به تخلیه سالم هیجان بیشتر از پیش احساس می شود. امروزه در جامعه برای انجام مسابقات ورزشی از استادیوم استفاده می شود.
فضاهای این چنینی هم امکانات مناسبی برای حضور تعداد بالایی از تماشاچی ها هستند و هم شرکت های تجاری را به این باور رساند که این تعداد تماشاچی می توانند مخاطب مناسبی برای ایده های تبلیغاتی پر سود باشند.

با توجه به موارد یاد شده می توانیم متذکر شویم به طراحی خاص فضاهای استادیوم، اطراف زمین های ورزشی همیشه فضای خالی دارند که در تمام جهات داخل دایره دید تمام تماشاچی ها هستند.
با دانستن این مطلب، می توان نتیجه گرفت که اطراف زمین های ورزشی برای نصب دو گروه تابلو شهری مناسب هستند:

  • تابلو شهری الکترونیکی (تابلو روان)
  • تابلو شهری گرافیکی
  • تابلو شهری الکترونیکی

این قبیل تابلو شهری به دلیل تراشه های الکترونیکی دارای هزینه طراحی، نصب و راه اندازی بالایی هستند.
اما به دلیل جلب توجه بالایی که دارند  از جذابیت خوبی برخوردارند پس مطمئنا باعث همراهی بالایی از مخاطبین خواهند بود.

تابلو شهری

تابلو شهری گرافیکی

این قبیل تابلو شهری برای داشتن بازدید بالا و همراهی مخاطب در فضای پر هیجان ورزشگاه نیاز به طراحی مهیج و جدید دارند. پس برای استفاده از این قبیل تابلو شهری توجه به ایده پردازی و نوآوری رکن اساسی می باشد.
اما باید توجه کرد که نسبت به تابلو شهری الکترونیکی، نیاز به هزینه کمتری برای طراحی و نصب دارند

تابلو شهری بر روی ساختمان های بلند و برج ها

گسترش پدیده شهر نشینی باعث تغییر سبک زندگی مردم شده است. از جمله مواردی که به شدت تحت تاثیر افزایش جمعیت قرار گرفته، تفاوت نحوه خانه سازی و شهر سازی  می باشد.
در زمان های گذشته به دلیل کمتر بودن تعداد افراد ساکن در شهر، شاهد خانه های ویلایی، تک طبقه و بناهای وسیع بودیم. امروزه با افزایش روزانه جامع آماری در محیط شهری، هر روزه شاهد رشد ساختمان های بلند و برج های جدیدی هستیم.

ساختمان های بلند به دلیل ارتفاع مناسبی که دارند، دارای دایره دید وسیع برای اکثرا شهروندان در اطراف خود می باشند.
در نتیجه به دلیل مخاطب خوبی که داریم گزینه بعدی برای نصب تابلو شهری بدنه ساختمان های این چنینی هستند.
با نصب تابلو شهری بر روی ساختمان های بلند می توانیم تضمین بدهیم که با توجه به جمعیت شهری، با بازدهی خوبی در ضمینه تبلیغات روبرو خواهیم بود.

تابلوهای الکترونیکی نسل جدیدی از تابلو شهری هستند نصب آن ها بر روی ساختمان نیاز این قبیل تابلوها به انرژی را تامین می کند.
تابلوهای الکترونیکی با رنگ های جذابی که دارند و تنوعی که در زمینه طراحی در اختیار صاحبین شرکت ها و کارخانه ها قرار می دهند، می توانند به راحتی نظر جمعیت بالایی از مخاطبین را جلب کنند.
البته باید به این نکته توجه کرد این دسته ار تابلو شهری برای نگهداری و کارکرد درست نیاز به مصرف انرژی بالایی دارند که هزینه های جاری این قبیل از تبلیغات را افزایش خواهد داد.

تابلو شهری

تابلو شهری در سایر اماکن عمومی

امکانات رفاهی و فضاهای گسترده شهری، یکی از بزرگترین دلایل جذب جمعیت هستند. فضاهای گسترده شهری همواره دارای ظرفیت بالایی برای پذیرش افراد خواهند بود. این فضاها و اماکن می توان شامل:

  • پارک ها
  • اطراف سالن های تئاتر و سینما
  • اطراف سالن های همایش
  • محیط باز اطراف نمایشگاه های داخلی و خارجی
  • و……

مخاطب ما معمولا در این قبیل اماکن توقف خواهد داشت. به همین دلیل فرصت خوبی داریم تا با نصب تابلو شهری، پیام تبلیغاتی خود را به افراد منتقل کنیم.
البته باید همواره توجه داشته باشیم تابلو شهری نصب شده در اماکن عمومی برای جلب توجه مخاطب، باید دارای طرحی متنوع، شاد و مهیج باشد. با رعایت این نکات می توان شاهد بازدهی خوبی برای تبلیغات خود باشیم.

کلام اخر 

تابلو شهری یکی از پربازدیدترین روش های تبلیغاتی در دنیای شهری امروز است. توجه به مکانی که برای نصب تبلیغات خود در نظر گرفته اید، می توان طرحی جامع ارائه داد تا مخاطب در شلوغی هر روزه شهر پیام شما را دریافت کند.
نکته های مهم تبلیغاتی در دنیای امروز باعث پایداری هرچه بیشتر تجارت و کسب و کار شما خواهد بود. شما با انتخاب یه مکان مناسب و یک روش مناسب می توانید در دنیای تجاری امروز به خوبی دیده شوید.
دیده شدن باعث بازدهی هرچه بیشتر در زمینه اقتصادی و پایداری حرفه شما خواهد بود.

پس با انتخاب مناسب ترین مکان برای نصب تابلو شهری خود، شاهد افزایش مخاطب و درنتیجه ثبات اقتصادی خود باشید.

 

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!



کلمه کلیدی :

تبلیغات تابلو شهری

نام نویسنده :شکیبا خلج/الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66