تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/02/11_10:43

بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین


بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود.

بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ستون فقرات بازاریابی اینترنتی است و تقریبا روشهای نا محدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

تبلیغات در مترو

بسیاری از مردم در اروپا و ایالات متحده، با تکیه بر کسب و کار اینترنتی و فروش کالاها و ارائه خدمات، زندگی خود را می چرخانند درحالیکه تکنولوژی ممکن است کمی تغییر کرده باشد، اصول اصلی آن، همچنان دست نخورده باقی مانده است.

اتصالات و ارتباطات فوری در دنیای مجازی زمینه غیر قابل چشم پوشی را برای بخش های بازاریابی به وجود آورده تا با استفاده از ظرفیت های این بخش به تجمیع مخاطبان اینترنتی و تحت شبکه بپردازند.

مدیریت زنجیره تامین فرآیندی کسب و کاری است که اگرچه هنوز در حال تکامل است، ولی از چندین سال اخیروجود داشته است.

تبلیغات در مترو

تاثیر آن بدون در نظر گرفتن اندازه، سن، بخش یا مکانی بر هر کسب و کار آشکار است. CIPS اعلام میکند که مدیریت زنجیره تامین در سالهای اخیر با تغییرات زیادی مواجه شده است به ویژه در دهه 1980 زمانی بهرسمیت شناخته شد که موجودی نگهداری شده منجر به استفاده ناکارآمد از منابعی شد که در این حال مدیریت زنجیره تامین منطقهای از خریداران عرضه کننده و مشتریان داخلی بود که میتوانستند در کنار همدیگر کار کنند تا مطمین شوندکه کالاها و خدمات موردنیاز به درستی، با کیفیت مناسب و هزینه توافق شده ارایه شده اند.

در رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضر باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشتری در دسترس وی قرار داد. خواست مشتری بر کیفیت بالاو خدمترسانی سریع موجب افزایش فشارهایی شده است که قبلا وجود نداشته است، در نتیجه شرکتها بیش از این نمیتوانند به تنهایی از عهده تمام کارها برآیند. با توجه به رشد روزافرون جمعیت و نیاز افراد به داشتن شغل، تعداد متقاضیان شغل رو به افزایش است و طبیعی است که بازار کار پاسخگوی تمام متقاضیان شغل نمیباشد؛ بدیهی است که عدهای از افراد با کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار شخصیشان میتوانند در بازار کار فعالیت کنند و از این طریق درآمدی را کسب نمایند.

یکی از روشهایی که افراد میتوانند به واسطه آن کسب و کارشان را راه اندازی کنند، کسب و کار اینترنتی و بازاریابی از طریق اینترنت است .

تبلیغات در مترو
 

 


برچسب ها :


کلمه کلیدی :

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66