تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/01/17_12:12

اپلیکیشن های کاربردی برای پیشرفت شغلی


اپلیکیشن های کاربردی برای پیشرفت شغلی

 

۱ . قوی کردن مهارت های ارتباطی با اپلیکیشن Ummo

آیا شما هم دوست دارید از اپلیکیشن Ummo استفاده کنید تا در جلسات کاری بعدی، بیان بهتر، حرفه‌ای‌تر و ترغیب‌کننده‌تری داشته باشید شما باید برای اینکه بتوانید راحت تر و حرفه ای صحبت کنید، باید از ادای برخی کلمات و اصوات مانند «اووم»، «راستش»، «می‌دونی؟»، «اوه» و… پرهیز کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید صدای خود را ضبط و حین ضبط صدای خود از ادای این کلمات و اصوات خودداری کنید. این اپلیکیشن در آخر گزارشی از صدای‌تان به شما تحویل می‌دهد که به شما نشان می‌دهد چقدر در اجتناب از ادای این کلمات موفق بوده‌اید.

۲. با اپلیکیشن Prezi و شگفتی کارکنان

آیا میخواهید همکاران خود را از شر اسلایدهای خسته کننده در زمان ارائه آن خلاص کنید، و نمی‌دانید راهکار آن آن چیست؟ شما در این کار می توانید از اپلیکیشین Prezi کمک بگیرید. با استفاده از سرویس اینترنتی Prezi مطالب خود را به‌راحتی و به شیوه‌ی تعاملی به تیم‌تان ارائه کنید و صبح‌ها در هنگام مسیر رفتن به شرکت، از این اپلیکیشن استفاده کنید تا مطلب هایی که ارائه کردین را دوباره مرور کنید. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر اضطراب و استرس قبل از ارائه‌ی مطالب خود را نخواهید داشت و اینکار بازدهی خوبی خواهد داشت.

۳. اپلیکیشن Timely

آیا شما هم برای انجام دادن کارها همیشه وقت کم می‌آورید، بهتر است زمان را مدیریت کنید. اپلیکیشن Timely اپلیکیشنی زیباست که به‌صورت اتوماتیک اطلاعات جلسات و قرارهای ملاقات را از تقویم شما استخراج می‌کند و به شما این امکان را می دهد تا به آسانی، اطلاعات مربوط به کارهای دیگر را وارد تقویم کنید. در این اپلیکیشن تمام زمانی را که در اختیار دارید، در گزارش‌هایی دسته‌بندی می‌کند که می‌توانید با استفاده از آنها بدانید که وقت خود را در چه چیزهایی بیشتر یا کمتر صرف می‌کنید و با استفاده از این دانش، شما می‌توانید تحولاتی ایجاد کنید که به افزایش بهره‌وری شما و همکارنتان کمک می‌کند.

 

۴. با اپلیکیشن Newton ایمیل های خود را زیر نظر بگیرید

آیا شما هم نگران ایمیل های ناخوانده هستین؟ دیگر لازم نیست نگران ایمیل‌های ناخوانده باشید! با اپلیکیشن Newton شما می‌توانید پیام‌های دریافتی و ارسالی خود را مدیریت کنید. شما با این اپلیکیشن قادر هستید تا زمان ارسال جواب ایمیل‌ها را معین کنید، برای بررسی پیام‌ها زنگی را انتخاب کنید تا در زمان مناسب آنها را پاسخ دهید.

اگر قبل از اینکه پیامی را آماده کنید، دکمه ارسال را اشتباها فشار دادید، آن پیغام را شما می توانید برگردانید و حتی مکالمه های خود را می توانید خاموش کنید. در واقع، این اپلیکیشن چند اپلیکیشن خوب و مناسب برای بهره‌وری را باهم متصل می‌کند و به این ترتیب ‌دیگر لازم نیست شما به صندوق ایمیل‌های خود به‌عنوان یکی از کارهایی که انجام نشده و باید انجام بدهید نگاه کنید.

۵. کتاب هایی را که نخوانده اید و دوست دارید آن ها را مطالعه کنید را با استفاده از اپلیکیشن Bookout بخوانید

همه شما این موضوع را می دانید که برای پیشرفت در هر کاری باید دانش آن کار را داشت و باید مطالعه کرد و کتاب خواند و همچنین باید فهرستی از مطلب های جدید را آماده کرد که جدیدترین اطلاعات و دانش اهل فن و متخصصینی که از آن راهکار استفاده می کنند . اما شاید باز هم نتوانید خود را با جدیدترین و کارآمد ترین راهکارها هماهنگ کنید و برخی مواقع از این کار باز می مانید.

گاهی هم فراموش می کنید حتی همان مطالبی که خوانده اید. اما حالا دیگر هیچ جای نگرانی نیست با وجود اپلیکیشنی به نام Bookout که تمام این کار ها را انجام می دهد.با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فهرستی از کتاب‌ها را تهیه کنید و برای مطالعه‌ی کتاب‌هایی که میخواهید بخوانید هدف‌گذاری کنید، از بهترین مطالب آن یادداشت‌برداری کنید و شما میتوانید حتی با فرستادن نتیجه خود برای همکارانتان آنها را هم در این کار سهیم کنید.

6. مهارت‌های خود را با استفاده از اپلیکیشن Golden افزایش دهید

آیا از کار خود راضی نیستید یا شغل شما طوری است که فرصتی برای یادگیری و پیشرفت فراهم نمی‌کند و شما هم به این فکر می کنید و دوست دارید شغل خود را تغییر دهید ، تا هم یک کار جدیدی را تجربه کرده باشید و بتوانید در آن پیشرفت داشته باشید و رو به جلو حرکت کنید ، برای این کار شما نیازمند این اپلیکیشن هستید تا بتوانید خیلی ساده شغل خود را تغییر دهید.

اپلیکیشن Goldenبه این ترتیب است که آگهی‌های شغل‌های داوطلبانه را از چندین سازمان جمع آوری می‌کند و به شما این امکان را می دهد تا به‌ آسانی شغل‌ مورد نظرتان را پیدا کنید و نزدیک ترین آن به محل زندگی‌تان را به شما نشان می دهد، پیدا کنید.
و در آخر به شما کمک می‌کند تا برای حضور در شغل داوطلبانه‌ی خود زمان‌بندی کنید و بر آن نظارت داشته باشید؛ بدین‌ترتیب شما می‌توانید برای یافتن شغلی که آرزو دارید در آن کار کنید و این کار به همراه پیشرفت خود در آن باشد شما باید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

۷. با استفاده از اپلیکیشن Whova به شبکه‌ی اطرافیان و آشنایان وسعت دهید

اگر تاکنون در مسیر صحیح کاری قرار داشته ‌اید و در جلسات و کنفرانس‌ها شرکت کرده‌اید و خیلی از افراد شما را می‌شناسند می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Whova این افراد را روز به روز بیشتر کنید. این اپلیکیشن پروفایل و رزومه شرکت‌کنندگان حاضر در کنفرانس یا رویدادی را قبل از انجام آن به شما نشان می‌دهد و به شما این امکان را می دهد تا از قبل برنامه‌ریزی کنید که با چه کسی ملاقات میکنید و می توانید با آن فرد از طریق Whova در ارتباط باشید.
همچنین این اپلیکیشن با دیجیتالی کردن کارت های ویزیت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با اشخاصی که جدیدا با آنها آشنا شده‌اید و ارتباط برقرار کرده اید، در ارتباط بمانید. همچنین، تمام برنامه‌های شما را سازماندهی می‌کند و رویدادها را در آینده به شما پیشنهاد می‌کند و شما با داشتن این اپلیکیشن مطمئن هستید که با افراد مناسب، در زمان و مکان مناسب دیدار و ملاقات خواهید کرد.

۸. برای رسیدن به اهداف شغلی تان از اپلیکیشن HabitBull استفاده کنید

حالا که به ‌تازگی هدف‌گذاری حرفه‌ای و شغلی کرده‌اید، حتما از اپلیکیشن HabitBull هم استفاده کنید تا برای رسیدن به آن اهداف خسته نشوید. و اهداف خود را با این اپلیکیشن به اشتراک بگذارید، مواردی را به عنوان هشداردهنده‌ تنظیم کنید که روی آن هدف ها کار کنند و پیشرفت خود را میتوانید با کمک این اپلیکیشن نظاره کنید؛ همه‌ی این کارها را فقط با چند کلیک می‌توانید انجام دهید. می‌توانید هر کاری را که برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، در زمان بندی مناسب خودش دنبال کنید، بنویسید که چه چیزهایی برای شما مناسب هستند و چه چیزهایی نیستند تا برای شما همان چیزهایی که برای خود مناسب دانسته اید را به شما نشان دهد و چیزهای دیگر را فیلتر کند.

با این هشت اپلیکیشن، برای ایجاد تغییرات جدی در شغل و حرفه‌ی خود آماده‌ی آماده خواهید بود. بنابراین تعلل نکنید و همین حالا آنها را دانلود کنید و موفقیت شغلی خود را رقم بزنید! امروزه روند شکل‌گیری و نابودی مشاغل دستخوش تحولات اساسی شده است، در حالی که مشاغل سنتی به‌مرور زمان در حال محو شدن هستند، مشاغل آنلاین و پرطرف‌دار در حال تغییر رویکردها و سبک کاری خود هستند.

آن‌ها در تلاش هستند تا سطح درآمدزایی خود را افزایش دهند و طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب کنند. اما نکته‌ای که جا دارد در این مطلب به آن اشاره داشته باشیم این است که مشاغل جدید به‌معنای فرصت‌های جدید هستند. فرصت‌های جدید عمدتاً به متخصصان و افراد خبره روی خوش نشان خواهند داد، به‌گونه‌ای که این افراد قادر خواهند بود حتی از داخل منزل کارهای خود را انجام دهند.

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

اپلیکیشن

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66