تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/01/05_20:57

هر آنچه که در اعتماد سازی برای فروش باید بدانیم


نکاتی که برای اعتماد سازی در فروش باید انجام دهیم

بزرگنمایی خود

اولین نکته اعتماد سازی برای فروش بزرگنمایی می باشد. یکی از تکنیکهای بزرگان فروش استفاده از بزرگنمایی معقول و قابل باور است، هم در مورد کالا و هم در مورد خود فروشنده!

شما دوست دارید از چه کسی خرید کنید؟یک فروشنده معمولی؟ یک کارشناس فروش؟ یک فروشنده ممتاز و برتر؟ یک مدیر فروش؟ یا صاحب کالا؟

در بخش گرفتن قالب و ژست افراد موفق، به شرح این مطلب پرداختیم. افراد به صورت طبیعی جذب افراد موفق می شوند و این قانونی نانوشته است که همه ما دوست داریم با افراد موفق ایجاد رابطه کنیم، به یاد داشته باشیم که ما همیشه بهترین در صنف خود هستیم، بالاترین توانایی ها را داریم.

 

خود را باور داشته باشیم و با بزرگنمایی از خودمان در به ظهور رسیدن شخصیت بالاتر به خود کمک کنیم. با قانون جذب که آشنا هستید؟

چکیده قانون  جذب در یک عبارت:

“به هرانچه می اندیشی تحقق خواهد یافت”

وقتی بزرگنمایی معقولی از خود وتوانیی های خود داشته باشیم نا خوداگاه خود را در مسیر جذب این بزرگی قرار داده ایم و می توانیم درصد اعتماد بالاتری را شکل دهیم. نمونه های زیادی از بزرگنمایی افراد توسط اطرافیان آن ها وجود دارد که به رشد وبالندگیشان کمک کرده است.

روزی، نامه ای به توماس ادیسون داده شد تا آن را تحویل مادرش بدهد؛ ادیسون مجاز به باز کردن آن نبود و آن را تحویل مادرش داد. مادرش به ادیسون گفت در نامه نوشته شده که تو نابغه هستی و در مدرسه نمیتوانند مطالبی درخور نبوغ تو به تو آموزش دهند و از من خواسته شده تا در خانه به تو آموزش بدهم.

سالها بعد و در دوران موفقیت ادیسون این نامه را باز یافت و با تعجب دید در آن نوشته شده: فرزند شما یک کودن تمام عیار است و ما از پذیرش او در مدرسه معذوریم.

چه چیز نبوغ ادیسون را ظاهر کرد. آیا مادر او با بزرگنمایی و اغراق او را به نابغه تبدیل نکرد؟ قانون جذب چقدر تاثیر گذار بود؟ ما چگونه میتوانیم این بزرگنمایی مادر ادیسون را در مورد خود انجام بدهیم؟

نکته

با بزرگنمایی خودمان، علاوه بر ایجاد اعتماد سازی برای فروش و برانگیختن آن از سوی مشتری میتوانیم خود را به آنچه دوست داریم سوق دهیم؛ به شرطی که شعوری را به چالش نکشیم و خود را مضحکه نکنیم. من وقتی کار بازاریابی انجام میدادم همیشه با مدیر خود هماهنگ می کردم و خود را مسئول امور قراردادها، کارشناس ارشد فروش و یا مدیر بازاریابی و فروش معرفی می کردم.

هیچ اشکالی ندارد که با هماهنگی، کمی بزرگنمایی بکنیم تا خریدار ما با اعتماد به نفس بیشتری به حرف ها و ارائه های ما گوش فرا دهد، اعتماد به پرزنت یک مدیر فروش به صورت نا خودآگاه بسیار بالاتر از یک فروشنده معمولی است، در ضمن کمک می کند هرچه زودتر در جایگاه بالاتری قرار بگیرید.

من هر وقت وارد چالشی میشوم این دوجمله را با خودم تکرار می کنم:

۱. تو میتوانی:

قطعا من از پس این هم بر می آیم. ( چرا که پیش از این چالش های سخت تر را هم مدیریت کرده ام)

۲. تو بهترینی:

من همیشه بهرینم. (چرا که این تفکر به من کمک می کند به عنوان بهترین گزینه رویارویی با این چالش به خودم و طرف مقابلم القا کنم که من بهترینم)

دفترچه خود را بردارید و یادداشت کنید:

  • دلایل اینکه چرا من میتوانم هر کاری را انجام دهم؟
  • دلایل اینکه چرا من بهترین گزینه برای رویارویی با چالش ها هستم؟

خواهید دید که دلایل کامل، محکم و روشنی برای این امر وجود دارد.

ما برای جلب اعتماد بهتر و سازنده تر در همگرایی با خریدارانمان نیازمند جایگاه بالاتری هستیم و این نیاز به صورت خودکار ما را به این جایگاه راهنمایی خواهد کرد و ما جذب بزرگنمایی خود خواهیم شد. اما فراموش نکنیم اغراق بیش از حد نتیجه ای کاملا عکس در پی خواهد داشت.

بزرگنمایی کالا و شناخت زوایای پنهان آن

نکته دیگر برای اعتماد سازی برای فروش این است که بدانید برتری های کالا شما چیست؟ کالای شما در بین رقبا در چه مقامی قرار گرفته است؟ کالای شما چه سهمی از بازار دارد؟ بازار هدف شما را چه طیفی از جامعه را تشکیل می دهد؟ خرید از کالای شما چه کمکی به وضع زندگی یا کسب وکار خریدارانتان می کند؟ این ها و پرسش هایی از این دست مواردی هستند که شما حق بزرگنمایی در مورد آن ها را دارید.

به یاد داشته باشیم بزرگنمایی کالا یعنی با ذره بین به آن نگاه کردن و نه ایجاد یک تصویر غیر واقعی و موهوم از کالا، این تکنیک با استفاده از برتری ها کالا انجام می شود و ما همیشه ملزم به رعایت صداقت و انصاف هستیم.

هرگز نباید بزرگنمایی چه در مورد خود و چه در مورد کالا با دروغگویی اشتباه شود، بزرگترین فاکتور ساخت اعتماد خریدار رعایت راستگویی و انصاف است. من همیشه در ارائه های خود بر روی برتری های کالایم تکیه می کنم و با ذره بین ان ها در قواره ای بزرگتر به خریدارانم ارائه می دهم.

ولی همیشه به یاد دارم که یک دروغ قابلیت تعمیم به تمامی ارائه مرا دارد و به راحتی تمام پرزنت مرا تبدیل به دروغ خواهد کرد به همین دلیل پیش از بررسی فرصتهای این آیتم به بررسی تهدیدهای ان پرداختم.

تکنیک بزرگنمایی کالا

تکنیک بزرگنمایی کالا در اعتماد سازی برای فروش، میتواند در ایجاد ارتباط موثر به شما کمک کند، خلق تصویری بزرگتر از آنچه هست به صورت قابل لمس برای مشتری به من کمک می کند تا انگیزه بیشتری در خریدار ایجاد کنم و او را تشویق به کنار گذاشتن شک های خود کنم و شکهای موجود را به بهترین نحو پاسخ دهم.

ذره بین بزرگنمایی کالا به خریدار کمک می کند تا به صورت قابل لمس تصویر بهبودی که کالا یا خدمات من ارائه می دهد را ببیند و با ان ایجاد ارتباط کند،فرض کنید که من فروشنده دستگاه تلفنهای همراه هستم،پس از شناسایی نیاز خریدارم مجاز به چه بزرگنمایی هایی هستم؟

میتوانم به بزرگنمایی بازار هدف کالایم بپردازم و ان را با ذره بین به مشتری ارائه دهم،طیف مصرف کنندگان نهایی کالا و جایگاه اجتماعی انها میتواند به ساخت اعتماد خریدارم کمک کند،لذت استفاده و برتریهای قابل لمس میتواند کمی در امار ارائه شده بزرگتر به نظر برسد،اما من مجاز به ارائه امار های خیالی مثلا در دقت دوربین،نرم افرازهای مورد استفاده و دیگر امارهای مربوط به کالا،نیستم،امارهای قابل اندازه گیری مصداق بارزی از دروغگویی وعدم صداقت هستند که میتواند تمام دیوار اعتماد ساخته شده را در یک ان فرو بریزد و مرا تبدیل به یک دروغگو نماید که حتی تمام امارهای درست ارائه داده ام نیز در مظان شک قرار گرفته وبا توجه به قانون تعمیم دروغ اعتماد مشتری را از من سلب کند.

استفاده از دفترچه یادداشت

دفترچه خود را بردارید و مزایای کالای خود را یاداشت کنید، حداقل 10 مورد، در روبروی آن ها بزرگنمایی آن ها را انجام دهید. برگردید و بررسی کنید کدامیک از آن ها برایتان قابل باور است (البته صادق باشید اگر توانستید خود را قانع کنید از آن استفاده کنید) حالا شما 10مورد بزرگنمایی منطقی دارید که میتواند قیمت کالایتان را ناچیز جلوه دهد.
شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.
همچنین این شرکت با ارائه بهترین امکانات در زمینه تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

فروش

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66