تبلیغات در مترو تاریخ ثبت : 1398/01/17_12:20

اسپانسرینگ راهی بسوی جذب مشتری


اسپانسرینگ راهی بسوی جذب مشتری

اسپانسرینگ در لغت به معنای حمایت و واژه اسپانسر به معنی حامی می باشد. اسپانسرینگ کاری است که توسط اسپانسر در جهت حمایت از فرد یا موسسه یا شرکتی انجام می شود. این کار با تبلیغات متفاوت است و ممکن است اشتباه گرفته شود. اسپانسرینگ نوعی بازاریابی می باشد.

اسپانسرینگ اقدام یا عملی کیفی (مربوط به کیفیت) می باشد. این بهبود کیفیت می تواند برای ارتباطات، تمایز نسبت به رقبا، تصویر برند و یا افزایش محبوبیت و شهرت باشد.

وقتی یک حامی، برنامه اسپانسرینگ را برای مکانی برگزار می کند یعنی دارد بین خود یا شرکت خود و آن مکان ایجاد ارتباط می کند.

چرا برنامه اسپانسرینگ؟

یک برنامه اسپانسرینگ خوب و دقیق برای شما یک تیر و چند نشان را ایجاد می کند. شما بوسیله آن به چند هدف دست پیدا می کنید. این اهداف شامل موارد زیر است :

۱. بهبود تصویر برند

بهبود تصویر برند در ذهن مشتریان همیشه جزء اهداف بزرگ شرکت ها بوده است. اگر تصویر برند در ذهن مخاطب ارتقا پیدا کند می تواند در جهت کمک به استراتژی های برند شرکت، عمل کند. بهبود تصویر برند با استفاده از اسپانسرینگ می تواند باعث ایجاد یک حس خوب نسبت به برند شود. باید بدانید که، تا شرکت یا موسسه ای در ذهن مخاطبان دارای ارزش نباشد هیچ اتفاقی برای آن برند نخواهد افتاد.

۲. بالا رفتن فروش

شما به عنوان یک تولید کننده، شرکت یا موسسه بهتر است بدانید که اسپانسرینگ باعث فروش نمی شود اما فروش را راحت تر می کند. باید دیده شوید تا وقتی مخاطب به زمینه فعالیتی که شما دارید فکر می کند، اول به یاد شما بیفتد یا جزو اولین ها باشید.

این موضوع مخصوصا برای شرکت ها و تولید کننده های تازه تاسیس و جدید بسیار مهم است. مثلا نمایشگاه ها جای بسیار مناسبی برای ارائه محصول یا خدمات شما می باشد. شما در نمایشگاه ها از نزدیک می توانید محصول یا خدمات خود را به مخاطبان نشان دهید. این موضوع مخصوصا برای صنایعی که به خوردنی ها و نوشیدنی ها مربوط می شوند بسیار حیاتی و تاثیرگذار است.

۳. افزایش آگاهی عمومی

افزایش آگاهی عمومی نکته بسیار مهمی در مورد مخاطبان می باشد و هر چه آگاهی مخاطبان نسبت به شما و برندتان بیشتر باشد شما به اهداف خود نزدیک تر می شوید. این آگاهی حتما باید مثبت باشد. زیاد شدن آگاهی، باید هم از طریق رسانه های چاپی و هم دیجیتال انجام شود.

۴. متمایز شدن از رقیبان

هر چه خود را بوسیله اسپانسرینگ بیشتر نشان دهید نسبت به رقبا تمایز بیشتری ایجاد کرده اید. هرچه قدرت خود را در اسپانسرینگ بیشتر نشان دهید سطح اعتماد مخاطبان خود را بصورت غیرمستقیم بیشتر جلب کرده اید. برای بهبود در این مورد، بهتر است در مراسم و رویداد های مختلف شرکت کنید و خود را نشان دهید. هر چه بیشتر جلوی چشم مخاطبان خود باشید، به اهداف خود نزدیک تر می شوید.

۵. بوجود آوردن ارتباط با افراد مناسب

منظور از افراد مهم، کسانی می باشند که برای بهبود کسب و کار ما مناسب هستند. این افراد کانال های خیلی خوبی محسوب می شوند. سعی کنید با آن ها ارتباط موثر برقرار کنید. هر چه تعداد کانال های شما بیشتر باشد یعنی راه های رسیدن به اهداف خود را بیشتر کرده اید. از این افراد می توانید به افراد دیگری برسید که باز هم برای کسب و کار شما بهتر می باشد. با ارتباطات مفید می توانید تمام کسب و کار خود را متحول کنید.تبلیغات در مترو

اسپانسرینگ در فوتبال

فوتبال، محبوب ترین ورزش در جهان است، پس مخاطبین بسیار زیادی دارد. صد ها میلیون نفر از سراسر دنیا، عاشق و دلباخته فوتبال هستند. از این تعداد زیاد، می توان استفاده کرد و خود را از طریق برنامه اسپانسرینگ نشان داد.

وقتی بتوانید از طریق اسپانسرینگ، خود را فقط به حامیان فوتبال نشان دهید یعنی به قشر بزرگی از جامعه، خود را نشان داده اید. برای همین است که بسیاری از شرکت های بزرگ و قدرتمند برای اسپانسری در فوتبال، هزینه های گزافی می کنند. اسپانسرینگ در فوتبال می تواند از طریق چاپ نام برند، بر روی لباس بازیکنان صورت گیرد. این یکی از مواردی است که با استفاده از اسپانسرینگ در فوتبال استفاده می شود.

اسپانسرینگ در تلویزیون

تعداد مخاطبان تلویزیون و شبکه های ماهواره ای همانند هواداران فوتبال بسیار زیاد است. این یک موقعیت خوب برای یک اسپانسر می باشد تا بتواند بر روی مخاطبین بسیاری اثر بگذارد و روند فروش خود را تسهیل کند.

انواع کارهایی که به عنوان اسپانسرینگ استفاده می شود :

  • برنامه های تلویزیونی مثل مسابقات ورزشی – برنامه های پربیننده طنز و آشپزی
  • درج لوگوی برند بر روی صفحه اول کتاب ها
  • درج لوگوی برند بر روی لباس ورزشکاران
  • بنرهای کنار استیج سمینار ها

۱. اسپانسرینگ روشی برای بازاریابی و فروش و نه تبلیغات می باشد و برای شرکت های جدید بسیار توصیه می شود.

۲. قبل از انجام برنامه اسپانسرینگ حتما بودجه مشخصی را برای آن در نظر بگیرید. فقط به یک نمایشگاه اکتفا نکنید و خود را در زمان های مختلف به مخاطبین نشان دهید.

۳. بازاریابی بوسیله اسپانسرینگ تنها یکی از روش های بازاریابی می باشد. فقط به این روش اکتفا نکنید. از روش های دیگر استفاده کنید. ازجمله : بازاریابی پیامکی، تراکت طلایی، فاکس مارکتینگ، بازاریابی با سایت، بازایابی با تلگرام، بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی با ایمیل، هدایای تبلیغاتی و…

شرکت آسانگار مصمم است با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات قوی و مستمر قادر خواهد بود به عنوان یک شرکت چابک و هوشمند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران در کشور ایفا نماید.

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکرم .به امید دیدار مجدد!

تعرفه تبلیغات در مترو ، تعرفه تبلیغات در مترو کرج ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران ، تعرفه تبلیغات در مترو تهران و حومه ، تبلیغات در مترو ، تبلیغات در مترو کرج ، تبلیغات در مترو تهران



کلمه کلیدی :

اسپانسرینگ

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی

  • با مرکز پشتیبانی در خدمت شما هستیم
جهت پشتیبانی یا ثبت نظرات و پیشنهادات خود ابتدا ثبت نام کنید
اگر از قبلا ثبت نام کردید از طریق لینک مقابل وارد شوید ورود

تماس با ما

فاز 4 مهرشهر ، بلوار گلها ، نبش چهار راه مسجد ، ساختمان فاران ، طبقه پنجم واحد 3

30 44 55 33

07 63 57 66

تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 22، طبقه 2

88787121

07 63 57 66